Magic News

Magic Christmas Show: seara în care Radioul lui Moș Crăciun a ajuns prima oară pe scenă #ConcertReview

Se împlinesc 15 ani de când Magic FM devine, în fiecare decembrie, Radioul lui Moș Crăciun, ducând muzica și spiritul sărbătorilor în case, mașini, târguri de Crăciun, pentru oamenii de toate vârstele. Aseară, Radioul Moșului a făcut pasul cel mare și a ajuns pe scenă, în cel mai mare concert caritabil de Crăciun din România, dedicat cauzei Asociației Blondie, pornind astfel o nouă tradiție de Sărbători

12 decembrie va rămâne în istorie și în inimile multor oameni care au fost aseară la show-ul SOLD OUT organizat de Magic FM, sau care n-au ajuns, dar au fost cu sufletul alături de Magic Christmas Show și de cauza umanitară pentru care acesta a fost organizat. Întreaga desfășurare de forțe a avut ca scop principal strângerea de fonduri pentru a îndeplini visul Asociației Blondie de a achiziționa un avion care să devină prima ambulanță aeronautică din România. Pentru asta, o selecție cu mulți dintre cei mai în vogă artiști din România a urcat pe scenă, alături de Bucharest Jazz Orchestra, pentru un maraton de peste două ore, cu cele mai îndrăgite piese internaționale de Crăciun.

Chiar cu câteva ore înaintea evenimentului, Radioul lui Moș Crăciun a anunțat public că evenimentul este Sold Out, spre întristarea celor care și-au planificat „last minute” să se alăture celui mai mare eveniment de Crăciun din România. Vestea bună e că anul viitor vor avea o nouă șansă, Radioul lui Moș Crăciun merge acum mai departe până la finalul lunii, iar doritorii au la dispoziție o mulțime de metode prin care pot fi în continuare alături de Asociația Blondie, cărora Magic FM le-a dedicat întregul concert de seara trecută.

Într-o atmosferă festivă, o mulțime de bunici și părinți de toate vârstele, iubitori ai sărbătorilor de iarnă, au venit însoțiți de copii și de familii pentru a se bucura de cel mai festiv maraton al colindelor, reorchestrate special și interpretate live de Bucharest Jazz Orchestra. Seara a început cu mesajul Lianei Stanciu, cea care le face oamenilor diminețile magice la Magic FM. După un călduros „Bun venit” și un prim mesaj emoționant despre Asociația Blondie, ea l-a invitat în scenă pe tânărul muzician Adi Istrate, care a spart gheața cu „Let it snow”, care în contextul respectiv s-a simțit ca un „Let it be show”. Și a fost!

Au urmat Alina Eremia, Minelli, Florian Rus și Alexandra Stan, care l-a avut alături pe Liviu Teodorescu, cu care a făcut un duet demn de ținut minte, pe piesa „Holly Joly”. Andrei Ursu a schimbat ritmurile latino pentru o seară și a cântat, poate, cea mai așteptată piesă a fiecărei ierni: „All I Want For Christmas Is You”. El a cântat și un duet alături de Nicole Cherry. Tot pe lista vocilor feminine care au cântat aseară se numără Olivia Addams și INNA.

Spre final, Mihai Georgescu, una dintre cele mai apreciate voci masculine din România, solistul trupei Bere Gratis, a oferit un recital incendiar, care a animat întreaga sală și i-a ridicat pe oameni de pe scaune. Intervenția sa a inclus „Feeling Good”, „Jingle Bell Rock” și „It’s The Most Wonderful Time Of The Year”.

Cu siguranță cel mai important, puternic și emoționant moment pentru fiecare om prezent pe scenă, în spatele, ori în fața ei a fost când Liana Stanciu, alături de Adelina, fondatoarea Blondie au urcat pe scenă și au anunțat zâmbind și abia putând să se abțină să nu sară de bucurie că am reușit, împreună, seara trecută, să strângem toți banii care lipseau achiziționării primului avion ambulanță din România. El va fi roz, pentru că simbolizează culoarea pielii pe care orice copil ar trebui să o aibă, și nu albastră, ori galbenă, atunci când suferă de diferite afecțiuni cardiace, sau hepatice. Rozul Blondie și reușita acestui vis reprezintă un pas mai aproape de normalitate și o speranță că mulți copii vor primi o șansă la viață, vor merge să se facă bine și, poate, anii viitor, îi vom vedea la Magic Christmas Show, unde vom lupta pentru a îndeplini alte visuri, an de an.

Vestea cea mare a dat tuturor motiv de sărbătoare. Și cine poate face o petrecere mai dinamică la Sala Palatului decât Horia Brenciu, care a încins spiritele mulțimii adunată și ridicată în picioare de bucurie? Așa molipsitoare a fost energia celor din sală încât el și-a dorit să meargă printre ei și a îmbrățișat toți copiii care zburdau de fericire pe acordurile muzicii de Crăciun.

Show-ul s-a încheiat cu două recitaluri splendide, semnate de Miki și Florin Ristei. La fix s-a potrivit mesajul lui Ristei, care a ales ca ultima piesă din show să fie „Nu doar de Crăciun”. Mi se pare exact esența evenimentului pe care l-am văzut aseară. Că dincolo de niște lumini superbe, de o mare de oameni de toate vârstele, care se distrează alături de artiști în vogă, acompaniați de o orchestră profesionistă, dincolo de clopoței și piese cunoscute de Crăciun, Magic Christmas Show a reușit să aducă magia printre oameni. Oameni cărora le-a încălzit inimile și i-a făcut să se adune și să acționeze pentru a îndeplini împreună un vis de care aveam toți nevoie. Un vis care ne va salva viitorii medici, viitori artiști, viitorii educatori și profesori, viitorii ingineri, viitori oameni care vor salva la rândul lor alți oameni. Și cred că un cadou și un miracol mai mare de atât cu greu e posibil. Spectacolul-gală a avut aseară o primă ediție cu care a reușit din prima tot ce și-a propus. A avut de la zâmbete, voie bună, show și dans, până la emoții, lacrimi de bucurie și miracol. Dacă așa a arătat prima ediție a spectacolului de Crăciun marca Magic FM, nu pot decât să mă bucur ca un copil în așteptarea lui Moș Crăciun, gândindu-mă la cum vor arăta următoarele ediții.