Robert de Niro și Al Pacino, staruri într-o campanie publicitarǎ

Robert de Niro și Al Pacino sunt vedetele noii campanii Moncler, „Warmer Together”, care reunește cele două legende vii ale cinematografiei americane.

Prieteni de lungă durată atât pe ecran, cât și în viața reală, cei doi se reunesc, nu pe un platou de filmare, ci sub lumina reflectoarelor modei. În spatele obiectivului se află portretistul Platon, iar în fundal vedem New York-ul, orașul pe care Robert de Niro și Al Pacino l-au iubit mereu, atât în viața privată, cât și în fața camerelor de filmat.

„De zeci de ani, Moncler este asociat cu iarna și cu jachetele pufoase, dar eu am simțit întotdeauna ceva mai profund: dragoste și un sentiment de apartenență. Fiecare produs și fiecare campanie au un fir conductor: emoția și legătura umană. Prin prietenia lor, Al Pacino și Robert De Niro întruchipează esența Moncler: afecțiunea, căldura și convingerea că suntem cu toții mai buni când suntem împreună”, explică Remo Ruffini, antreprenorul italian care a transformat Moncler, inițial producător de îmbrăcăminte pentru schi, într-un brand formidabil.


Imaginile spectaculoase, alb-negru, au fost păstrate ca un secret de stat, cu toate acordurile de confidențialitate necesare.

„Căldura nu a fost niciodată o chestiune exterioară. Ea vine din interior, din ceea ce trăim și împărtășim”, a declarat Robert de Niro înainte de dezvăluirea acestor imagini. Pentru Al Pacino, „Prietenia este cel mai frumos lucru pe care îl putem avea. Prietenii sunt persoane cu care împărtășim aceeași viziune asupra lumii. O încredere naturală. Și o anumită înțelegere a vieții.”


În ceea ce privește ținutele, cei doi actori poartă piese noi: pe de o parte, noua jachetă Bretagne pentru Al Pacino; pentru Robert de Niro, este vorba de jacheta Maya 70, o reinterpretare a modelului original matlasat, care a devenit de-a lungul anilor o referință în universul Moncler.

Desigur, Moncler vede lucrurile la scara mare. Brandul de modă a conceput o strategie centrată pe cei doi actori, cu tot ce trebuie pentru a crea o a doua serie de clipuri și scene exclusive dezvăluite online și pe rețelele sociale. Cooptarea celor două vedete va face senzație, în contextul în care moda se apropie tot mai mult de cinema.