„Never Gonna Give You Up”, melodia lui Rick Astley, a depǎşit un miliard de ascultǎtori pe Spotify

La 38 de ani de la lansarea sa, „Never Gonna Give You Up”, melodia cântată de Rick Astley, tocmai a depăşit pragul de un miliard de ascultări pe Spotify.

„Nu mi-aş fi putut imagina niciodată în 1987 că 'Never Gonna Give You Up' va fi încă în vogă decenii mai târziu”, a spus artistul în vârstǎ de 59 de ani. „Datorită platformelor de streaming, o generaţie cu totul nouă a putut descoperi muzică precum a mea. Atingerea unui miliard de stream-uri este ceva la care nu am visat niciodată, iar tuturor celor care m-au ascultat, le mulţumesc”.

Rick Astley avea 21 de ani atunci când a lansat piesa care a ocupat primul loc în topurile din peste douăzeci de ţări, rămânând numărul unu timp de cinci săptămâni în Marea Britanie şi două săptămâni în SUA.

Albumul său de debut, „Whenever You Need Somebody”, s-a vândut în 15 milioane de exemplare. La mijlocul anilor 2000, Rick a revenit în atenţie, când a apǎrut „Rickrolling”, o glumă populară pe internet: la acea vreme, era obişnuit ca bloggerii şi alţi utilizatori de internet să îşi păcălească cititorii cu linkuri plasate în textele lor care, atunci când se făcea clic, trimiteau cititorul la clipul, care în 2021 a ajuns la un miliard de vizualizări pe YouTube.