SECTIUNEA 1.
ORGANIZATORII CAMPANIEI
Campania "Help Net - Cadouri” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este
organizata de catre HELP NET FARMA S.A., (denumit in continuare “Organizator”) persoană
juridică română, cu sediul în mun. Bucuresti, Str. Pictor Rosenthal nr. 14,
etaj 2, ap. 3, camera 2, sector 1 si adresa de corespondenta: Sat Balotesti,
Com. Balotesti, str. Malul Rosu nr. 4, jud. Ilfov, tel. 021.308.25.00, e-mail office@helpnet.ro,
înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J40/7727/2001, având codul de
înregistrare fiscală (C.I.F.) RO 14169353 şi contul IBAN nr.
RO24BACX0000000735046000, deschis la UniCredit Bank – Sucursala Grigore Mora, reprezentată de Agenția UNITED
MEDIA SERVICES S.R.L. cu sediul in Bucuresti, Str. Buzeşti nr. 82-94,
Clădirea Tiriac Tower, etaj 6, Sector 1, cod de inregistrare fiscala RO
18286690, numarul de ordine in Registrul Comertului J2006000441405, cont IBAN:
RO95 UGBI 0000 1220 0279 0RON, deschis la Garanti Bank – Sucursala
Mosilor, reprezentata prin Dna. Daniela Bulat, in calitate de General Manager.
Campania se desfasoara prin intermediul MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L („Co-organizatorul”), cu sediul social in
Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3,
Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa
Tribunalul Bucuresti J2001004497405, cod de inregistrare fiscala 13869251,
atribut fiscal RO, co-organizatorul ocupandu-se cu desfasurarea Campaniei si
avand interventii pe postul pe postul de radio “MAGIC FM”, post a carui licenta
este detinuta de societatea AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”).
(Organizatorul si Co-Organizatorul vor fi denumiti in continuare,
impreuna, „Organizatorii”)
Campania se va desfasura conform prezentului
regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participanții.
Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei
aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant,
atat la sediul MAGIC FM din Splaiul Unirii, nr. 165, etaj 10, Sector 3,
Bucuresti, cat si prin afisare pe site-ul
www.magicfm.ro. Prezentul Regulament este intocmit in
conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind
comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu toate modificarile si
completarile ulterioare si cu prevederile Regulamentului European 679/2016
privind protectia persoanelor fizice, in ceea ce priveste prelucrarea datelor
cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date (“GDPR”).
Orice modificari/completari aduse
prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale care vor fi
comunicate catre public prin actualizarea Regulamentului si publicarea
acestuia, in forma actualizata, pe site-ul www.magicfm.ro
si la sediul Magic FM, cu cel putin 24 ore, inainte ca modificarile sa intre in
vigoare. Organizatorii nu isi asuma raspunderea pentru neluarea la cunostinta a
modificarilor de catre Participanti, atata timp cat acestea sunt afisate
pe/prin mijloacele mai sus amintite.
In caz de forta majora sau a unor situatii fortuite, campania va
putea fi intrerupta/suspendata de catre Organizatori, oricand in timpul duratei
de desfasurare.
SECTIUNEA 2.
LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se desfasoara pe
teritoriul Romaniei, urmând a fi difuzata pe postul de radio „Magic FM”,
care poate fi
receptat in Bucuresti si in alte 30 de orase din Romania si pe Internet, pe site-ul www.magicfm.ro.
SECTIUNEA 3.
DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfășura in perioada 8-12
decembrie 2025, dată la care se vor organiza și concursurile
cu premii, în cadrul programului ”Magic Morning” difuzat pe postul de radio Magic
Fm în intervalul orar 07.00 – 10.00, 5 (cinci) ediții de concurs.
SECTIUNEA 4.
MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt incluse următoarele mărci:
Magic FM, Help Net.
SECTIUNEA 5.
INSCRIEREA LA CAMPANIE
In vederea
participării la Campanie, participanților nu le vor fi impuse in contrapartida
niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de către Organizatori.
Cu toate acestea, participanții vor suporta cheltuielile normale pentru
servicii care fac posibila participarea la Campanie, anunțarea câștigătorilor,
precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu
deplasarea la locul predării premiului etc.
Pentru a participa la
campanie si pentru a putea câștiga premiile acordate de către Organizator, Participanții
trebuie sa urmeze întocmai pașii următori:
a. Participantul va urmări
Campania difuzata pe postul de radio “Magic FM” conform Secțiunii 2 de mai sus.
b. Participantul va
transmite un mesaj text prin intermediul aplicației WhatsApp la numărul 0734220044 aparținând Magic
FM, indicand datele lui (nume, prenume, data nasterii si localitatea de
reședință/domiciliu) si raspunsul la intrebarea/cerinta adresata de Dj-ii Magic
FM.
Organizatorii nu raspund pentru eventualele
disfuncționalități ale terților sau sistemelor acestora, cum ar fi:
distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau
administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.
Prin inscrierea la
Concursul Campaniei, participanții confirma cunoasterea prevederilor
Regulamentului si isi exprima acordul in privința acceptării regulilor si condițiilor
ce le sunt aplicabile, participarea la concursul Campaniei implicând
obligativitatea respectării integrale a prevederilor prezentului Regulament.
Organizatorii isi
rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectuează
prin încălcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor
in cazul constatării unor asemenea situații.
SECTIUNEA 6.
MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI
In perioada Campaniei, in intervalul orar 07:00-10:00, la semnalul de concurs, ascultătorii
radio Magic FM sunt indemnati sa se inscrie prin
mesaje text transmise prin aplicația WhatsApp la numarul 0734220044 (tarif normal) cu datele necesare participarii si mesajul specific cerinței
adresate de Dj-ii Magic Fm pe postul de radio Magic FM in ziua
respectiva. Acestia vor alege apoi 1 (unul) dintre
mesajele primite, pe cel mai frumos/creativ/original si pot intra in direct cu
ascultătorul care l-a trimis, pentru a-l declara câștigător. Realizatorii/Dj-ii
emisiunii de la Magic FM decid asupra mesajelor apreciate ca fiind
castigatoare. Decizia lor este finala. Mecanismul antementionat este aplicabil
fiecarei editii de concurs din Cadrul Campaniei.
Criteriile
de jurizare:
a.
Respectarea cerinței realizatorilor
b.
Respectarea regulamentului campaniei
c.
Creativitate
d.
Originalitate
Mesajele / Raspunsurile
care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare,
legatura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie va fi
intrerupta si participantul descalificat. Organizatorii nu isi asuma
responsabilitatea privind continutul raspunsurilor sau pentru raspunsuri care
cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate
participantului la Campanie.
Participantul la
campanie are obligatia de a furniza co-organizatorului informatii corecte si
complete si de a ii furniza toate informatiile solicitate conform
regulamentului.
Supravegherea modului
de desfasurare a fiecarui concurs, de desemnare a castigatorilor si validare a
acestora cade in sarcina co-oganizatorului.
Un participant poate
castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei.
Daca se constata ca un participant declarat anterior castigator a mai fost
declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.
Co-organizatorul va
verifica prin mijloace proprii corectitudinea participantilor si va comunica
Organizatorului pe cei care nu s-au conformat in scopul descalificarii
acestora, precum si pe cei a caror activitate in cadrul campaniei va fi
considerata drept frauda.
Participantul accepta,
prin prezentul Regulament, faptul ca Co-organizatorul nu este obligat sa-si
justifice decizia in momentul in care acesta considera ca respectivul
participant a folosit metode frauduloase. Astfel, orice tentativa de fraudare
atrage dupa sine eliminarea din campanie a participantului in cauza. Orice
concurent poate fi eliminat din concurs in baza unei simple banuieli de frauda,
Organizatorii nefiind nevoiti sa aduca dovezi in acest sens.
SECTIUNEA 7.
PREMIILE OFERITE
Pe parcursul derulării
Campaniei se vor acorda în total 5(cinci) premii cu valoarea de 599,05 lei,
fiecare dintre ele continand urmatoarele produse:
|
Produse |
valoare |
|
STENDERS CREMA DE MAINI 24 CARAT GOLD X 75
ML-PROMO |
85,05 |
|
STENDERS GEL SPUMA DE
DUS AER IN MIEZ DE NOAPTE X200ML-PROMO |
49,87 |
|
ASTRA SKIN MOUSSE
PENTRU CURATARE DELICATA X 150ML |
50,37 |
|
LIVSANE KISSES IN THE
SNOW CEAI AROMAT DE FRUCTE CU SCORTISOARA SI COAJA DE PORTOCALA X 20 PL |
13,59 |
|
LIVSANE TAKE TIME GNOM SAPUN LICHID X
300ML |
35,99 |
|
LIVSANE TAKE TIME SET
3 CADOURI-BALSAM DE BUZE-BOMBA DE BAIE-CREMA DE CORP |
64,99 |
|
SEVENS CREMA DE CORP RENAISSANCE CU EFECT
DE PROSPETIME X 100 ML-PROMO |
299,19 |
Valoarea totala a premiilor este de 2.995,25
lei.
Premiul va fi acordat castigatorului de către
organizator cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a
nerespectarii prezentului regulament. Premiul va fi trimis conform procedurii
de mai jos.
Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea
premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea contravalorii
premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.
SECTIUNEA 8.
DREPTUL DE PARTICIPARE
La campanie poate participa orice persoana
fizica rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani împliniți la data
organizării concursului.
Nu pot participa la Campanie angajatii Organizatorului,
ai Coorganizatorului, ai societatii AG Radio Holding SRL (titularul licentei de
emisie a postului de radio Magic FM, precum si ai celorlalte societati implicate
in organizarea campaniei si/sau mentionate in prezentul regulament. Nu au
dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale
persoanelor mentionate anterior.
Organizatorii isi rezerva dreptul (i) de a
anula orice participare la Campanie care se efectueaza prin incalcarea
prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul
constatarii unor asemenea situatii.
SECŢIUNEA 9.
ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Câștigătorii campaniei vor fi anunțați pe
postul de radio Magic FM, urmând ca, ulterior, sa fie îndeplinite procedurile
de validare a castigatorilor. Numele si prenumele acestora pot fi afisate și pe
site-ul www.magicfm.ro in sectiunea
dedicata Campaniei. Pentru claritate se precizeaza ca premiile vor fi acordate de
Organizator si transmise de catre Co-organizator.
Reprezentantul Co-Organizatorului va contacta
câștigătorul in minimum 10 zile lucrătoare de la data validarii ca castigator
al concursului campaniei, in vederea completarii datelor necesare pentru indeplinirea
formalitatilor de punere in posesie/transmiterea premiului. In acest sens,
castigatorul va comunica Co-Organizatorului adresa de corespondență la care
doreste sa primeasca premiul castigat in cadrul Campaniei. Organizatorii nu isi
asuma responsabilitatea pentru orice fapt care determina imposibilitatea
validarii unui castigator, de exemplu: imposibilitatea notificarii
castigatorului cauzata de schimbarea datelor de contact ale acestuia, lipsa
raspunsului acestuia, nepunerea la dispozitia Organizatorilor a informatiilor
necesare pentru validarea premiului si acordarea acestuia, etc.
Orice discrepante intre datele de
identificare (nume, prenume, varsta, număr de telefon si localitatea de
reședință/domiciliu) furnizate la momentul inscrierii in campanie si cele furnizate ulterior
desemnarii participantului respectiv drept câștigător al unui premiu anuntat
prin prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice
Participantul si respectiv, sa refuze acordarea premiului.
In cazul in care un participant se inscrie
din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul
in care va castiga din nou un premiu.
Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun
Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numărul estimat de
premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia
Organizatorului.
Daca sunt identificate cazuri de fraudare a
inscrierilor, Organizatorii au dreptul de a nu transmite Premiile astfel
obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari
din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau
instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor
cauzate.
Transmiterea premiului se va realiza in
termen de minim 10 zile lucrătoare și maxim 90 de zile lucrătoare de la data desemnării
câștigătorului unui premiu. Organizatorii pot prelungi acest termen atunci când
din motive organizatorice nu pot încheia formalitățile de acordare a premiului
înăuntrul termenului, cu condiția ca noul termen si situațiile ce au determinat
întârzierea formalităților sa fie comunicate câștigătorilor.
Câștigătorul desemnat nu are dreptul sa solicite alte produse sau
servicii in schimbul premiului castigat sau contravaloarea in bani a acestuia.
In cazul in care castigatorul nu poate fi contactat prin utilizarea datelor de
contact transmise sau refuza primirea premiului cu ocazia contactarii sale,
acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, care va ramane la dispozitia
Organizatorului.
SECTIUNEA 10. TAXE
SI IMPOZITE AFERENTE
Organizatorul va calcula si va vira la bugetul de
stat impozitul aferent veniturilor provenite din premii, reglementat de Legea
nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice
alta natura, in legatura cu premiile, cad in sarcina exclusiva a
castigatorilor.
SECTIUNEA 11.
PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
Prin participarea la acesta Campanie vor fi
colectate date cu caracter personal de la Participanții la Campanie. Fiecare
Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea
desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in
temeiul obligatiei contractuale ce rezida in prezentul Regulament, in scopul desfasurarii
Campaniei, desemnarii castigatorului si al acordarii premiului stabilit prin
prezentul Regulament.
Organizatorii vor pastra confidentialitatea
cu privire la datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in
scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite către terti exclusiv sub
obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date
personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii.
Drepturile Participantilor privind datele cu
caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza
prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte
detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul
Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.
SECTIUNEA 12.
LITIGII. LIMITAREA RASPUNDERII.
Eventualele litigii aparute între Organizatori
si participanții la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.
In cazul in care orice participant are de
semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de
orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest
sens la adresa de email: oana.safta@helpnet.ro, in termen de maximum 30 de zile
de la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata
in considerare de către Organizatori. Organizatorul sau Co-organizatorul va
formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucrătoare.
In cazul in care petentul nu este multumit de
raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are
posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.
Organizatorii nu isi vor asuma nicio
raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra
premiilor castigate de către participanti.
Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere
cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a
retelelor de Internet.
Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere
in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate. Premiile se vor acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt
transmise/comunicate in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile
prezentului Regulament.
Organizatorii nu raspund pentru eventuale
disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor terti cum
ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau
administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.
Organizatorul va lua toate masurile necesare
pentru desfasurarea concursului in conditiile legale si normale conform celor
prezentate, insa nu isi asuma raspunderea pentru eventualele nemultumiri,
contestatii ale participantiilor, care nu vizeaza incalcari ale cadrului
legislativ in vigoare.
Prin participarea la aceasta Campanie, Participanții
declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa respecte si sa se conformeze
tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament si ale
legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA
13. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania va putea fi intrerupta in caz de
forta majora sau printr-o decizie comuna a Organizatorilor, cu notificarea
imediata a publicului pe site-ul www.magicfm.ro sau
pe postul de radio Magic FM.
In scopul acestui Regulament Oficial, forta
majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau
prevazut de catre Organizator, a carui aparitie il pune pe acesta din urma in
imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin prezentul Regulament
Oficial.
Daca o situatie de forta majora impiedica sau
intarzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea
Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea
obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata
sau intarziata. Daca va invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa
comunice acest aspect Participantilor la in termen de 5 zile lucratoare de la
aparitia cazului de forta majora, prin mijloace de comunicare disponibile.
SECTIUNEA 14.
REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este disponibil pe
site-ul www.magicfm.ro. Participarea la
aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul
Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului
Regulament.
ANEXA nr. 1 - Informatii cu privire la
prelucrarea datelor cu caracter personal –
1. Date
privind operatorul de date cu caracter personal si
imputernicitul/subimputernicitii
In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu
caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de către:
HELP NET
FARMA S.A., (denumit in continuare “Organizator”) persoană
juridică română, cu sediul în mun. Bucuresti, Str. Pictor Rosenthal nr. 14,
etaj 2, ap. 3, camera 2, sector 1 si adresa de corespondenta: Sat Balotesti,
Com. Balotesti, str. Malul Rosu nr. 4, jud. Ilfov, tel. 021.308.25.00, e-mail office@helpnet.ro,
înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J40/7727/2001, având codul de
înregistrare fiscală (C.I.F.) RO 14169353 şi contul IBAN nr.
RO24BACX0000000735046000, deschis la UniCredit Bank – Sucursala Grigore Mora, în calitate de „Operator”
AGENTIA UNITED UNITED MEDIA SERVICES S.R.L. cu sediul in Bucuresti, Str. Buzeşti nr.
82-94, Clădirea Tiriac Tower, etaj 6, Sector 1, cod de inregistrare fiscala RO
18286690, numarul de ordine in Registrul Comertului J2006000441405, cont IBAN:
RO95 UGBI 0000 1220 0279 0RON, deschis la Garanti Bank – Sucursala
Mosilor, reprezentata prin Dna. Daniela Bulat, in calitate de General Manager în calitate de „Împuternicit”.
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165,
Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar
de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti
J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO în calitate de
„Subîmputernicit”.
prin intermediul AG RADIO HOLDING S.R.L,
cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10,
Camera C, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului
de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/15043/2007, cod unic de inregistrare 20211002,
atribut fiscal RO, „Subimputernicit”.
Datele de contact ale Operatorului/
Imputernicitului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de către
persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:
HELP NET FARMA S.A., persoană juridică română, cu sediul în mun.
Bucuresti, Str. Pictor Rosenthal nr. 14, etaj 2, ap. 3, camera 2, sector 1 si
adresa de corespondenta: Sat Balotesti, Com. Balotesti, str. Malul Rosu nr. 4,
jud. Ilfov, tel. 021.308.25.00, e-mail office@helpnet.ro, înregistrată la Registrul Comerţului sub
nr. J40/7727/2001, având codul de înregistrare fiscală (C.I.F.) RO 14169353 şi
contul IBAN nr. RO24BACX0000000735046000, deschis la UniCredit Bank – Sucursala
Grigore Mora
MEDIA GROUP
SERVICES INTERNATIONAL S.R.L., Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector
3, Bucuresti, Romania, telefon: 021 318 8000, email:privacy@mgsi.ro;
2. Categorii
de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul prin
intermediul Împuternicitilor va colecta si preluca de la participanti, urmatoarele
categorii de date cu caracter personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) numar
de telefon mobil in format national de 10 cifre;
(iv) localitatea
de resedinta/domiciliu;
(v) data
nasterii;
(vi) mesajul/răspunsul
transmis;
(vii) vocea
participantului.
Data nasterii si localitatea vor fi colectate
doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor si rezidenta este
conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie si rezident in Romania.
Suplimentar, de la participanții declarați
câștigători, Organizatorul va colecta in
mod direct urmatoarele date:
(i)
adresa e-mail pentru pentru a exista o alternativa de comunicare in vederea
îndeplinirii formalităților de acordare a premiului;
(ii)
adresa postala de expediere a premiului constând în obiecte;
(iii)
codul numeric personal - exclusiv pentru plata impozitului asupra
câștigurilor din premii, fiind colectat direct de către Operator;
3. Datele cu caracter personal ale
participantilor la Campanie vor fi prelucrate de către Operator prin
intermediul Imputernicitului si Subimputernicitilor, in vederea:
(i) organizarii
si desfasurarii Campaniei;
(ii) desemnarii
si validarii câștigătorilor;
(iv)
atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar
contabile ale Operatorului;
(v)
protejarea intereselor legitime (asigurarea dreptului la aparare in
instanta;
4. Temeiul
juridic al prelucrarii
Datele vor fi prelucrate in temeiul obligatiei
contractuale care rezida in Regulamentul Campaniei pe care Participantul are
obligatia de a-l consulta si de a-l accepta in vederea participarii la
Campanie.
5. Destinatarii
datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate in
cadrul Campaniei de către Operator vor fi dezvaluite: curierului prin
intermediul careia se va efectua transferul premiul castigat si autorităților,
in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligațiile impuse de
legislația in vigoare.
6. Perioada
de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale câștigătorilor,
vor fi stocate de către Operator conform prevederilor legale aplicabile in
materie financiar-contabila, respectiv pe o durata de minimum 7 ani.
Împuterniciul și subîmputernicitul vor șterge toate datele în termen de maxim
60 de zile de la data încheierii Campaniei, după ce au predat dovada expedierii
premiilor (AWB) către Organizator.
La expirarea perioadei de stocare a datelor
cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe
mijloacele de prelucrare si stocare impunand imputernicitilor/Sub-
Imputernicitilor obligatii similare.
Datele cu caracter personal ale necastigatorilor
vor fi distruse de către Operator si Imputerniciti in termen de 60 de zile de
la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, cu exceptia
situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii din partea
Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc, pana la
momentul distrugerii acestora.
7. Drepturile
persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei prelucrari
echitabile si transparente, Coorganizatorul asigura participantilor, pe durata
Campaniei, urmatoarele drepturi:
i.
dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
ii.
dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
iii.
dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
iv.
dreptul la restrictionarea prelucrarii;
v.
dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii
legale prevad contrariul;
vi.
dreptul la portabilitate a datelor;
vii.
dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de
Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
8. Protectia
datelor cu caracter personal apartinand minorilor
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv
persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu
vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de
18 ani. In situatia in care Operatorul / Imputernicitul primeste date cu
caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste
date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare
ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular
al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal
apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul /
Imputernicitul va sterge distruge imediat aceste date de pe mijlocele de
prelucrare si stocare.
9. Securitatea
datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa implementeze masuri
tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de
securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand
participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna imputernicitilor
obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine
seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter
personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea,
pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la
datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
Prin participarea la Campanie, participanții
isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal către
Operator, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de
date a Operatorului, in scopul participarii la Campanie, identificarii si
validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.
10. Modificarea
politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta
Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in
care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor
cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si
libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului
si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin
aceleasi mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.
11. Alte
prevederi
Datele personale ale participanților la
Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr.
679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea
datelor cu caracter personal si privind libera circulație a acestor date.
Prezentul Regulament s-a redactat si emis in data de 4 decembrie
2025.
Organizator:
HELP NET FARMA S.A.
Prin:
UNITED MEDIA SERVICES S.R.L.
Co-organizator:
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L.


