SECTIUNEA 1.
ORGANIZATORUL CAMPANIEI
Campania „Magia
Exista” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de catre MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L
(„Organizatorul”), cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la
Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J2001004497405, cod unic
de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, pe postul de radio MAGIC FM, post
a carui licenta este detinuta de societatea afiliata AG RADIO HOLDING SRL (“AG
RADIO HOLDING”/ Partener).
Campania se va desfasura conform
prezentului regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti
participantii. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform
legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui
solicitant, atat la sediul MAGIC FM din Splaiul Unirii, nr. 165, etaj 10,
Sector 3, Bucuresti, cat si prin afisare pe site-ul www.magicfm.ro.
Organizatorul isi rezerva dreptul
de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri, de a suspenda sau de a
prelungi desfasurarea acestei Campanii, fara a fi obligat sa justifice aceste
decizii si fara a fi obligat la plata de daune interese oricaror persoane,
urmand ca orice fel de modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare/prelugire
a desfasurarii Campaniei sa intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe
site-ul www.magicfm.ro sau dupa
anuntarea acestora pe postul radio Magic FM. Scopul campaniei este de crestere
a audientei radioului Magic Fm si vizibilitatea marcilor mentionate in
sectiunea 4 de mai jos.
SECTIUNEA 2.
LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se
desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio
„Magic FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 29 de orase din
Romania, precum și pe pagina de Facebook a postului de radio, MagicFM România.
SECTIUNEA 3.
DURATA CAMPANIEI
Campania
se va desfasura incepand cu data de 1 decembrie 2025 si pana la data de 3
decembrie 2025, inclusiv. Concursurile radiofonice au loc zilnic, câte 5 ediții
de concurs radio în intervalul orar 07.00-21.00. În data de miercuri, 3
decembrie se vor organiza câte 7 ediții de concurs radio în intervalul orar
07.00-21.00 și o ediție de concurs și pe pagina Facebook Magic FM România în
același interval orar.
SECTIUNEA 4.
MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt incluse
urmatoarele marci: Magic FM, Targul de Craciun Sibiu, De Longhi.
SECTIUNEA 5.
INSCRIEREA LA CAMPANIE
In vederea participării la Campanie,
participantilor nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau
cheltuieli directe sau indirecte de catre Organizator. Cu toate acestea,
participantii vor suporta cheltuielile normale pentru servicii care fac
posibila participarea la Campanie, anuntarea castigatorilor, precum si servicii
de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul
predarii premiu, etc.
Pentru a participa la campanie si pentru a
putea castiga premiile acordate de catre Organizator, Participantii trebuie sa
urmeze intocmai pasii urmatorii:
a. Participantul
va urmari Campania difuzata pe postul de radio “Magic FM’ sau pe pagina de
Facebook Magic FM Romania conform art. 2.1
b. Participantul
va transmite un mesaj prin intermediul aplicatiei Whatsapp la numărul
0734220044 aparținând Magic FM datele lui (nume, prenume, si localitatea de
reședință/domiciliu) si raspunsul la
intrebarea adresata de Dj-ii Magic FM – in cazul concursului radiofonic.
c. Participantul va răspunde printr-un un
comentariu la postarea de concurs de pe pagina Facebook Magic FM România la
intrebarea/cerința de concurs – in cazul concursului organizat pe pagina
Facebook a postului.
Organizatorul nu raspunde pentru
eventualele disfuncționalități ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi:
distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau
administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.
Prin inscrierea la Concursul Campaniei,
participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima
acordul in privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile,
participarea la concursul Campaniei implicand obligativitatea respectarii
integrale a prevederilor prezentului Regulament.
Organizatorul isi rezerva dreptul (i) de a
anula orice participare la Campanie care se efectueaza prin incalcarea
prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul
constatarii unor asemenea situatii.
SECTIUNEA 6.
MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI
In
perioada 1 - 3 decembrie 2025 inclusiv, in intervalul orar 07.00 -21.00, la
semnalul de concurs, ascultatorii radio Magic FM sunt indemnati sa se inscrie
prin mesaje trimise prin intermediul aplicației Whatsapp la numarul 0734 22 00
44 (tarif normal) cu mesajul/raspuns specific intrebarii adresate de Dj-ii
MagicFm pe postul de radio Magic FM.
Acestia vor anunța primul raspuns corect dintre mesajele primite si il va declara
câștigător. Realizatorii/Djii emisiunilor de la Magic FM - după
desemnarea câștigătorului - pot intra în legătură telefonică directă, în cadrul
emisiunii, cu ascultătorul în cauză. Mecanismul se repeta la fiecare editie de
concurs din cadrul Campaniei.
Criteriile
de jurizare:
a.
Respectarea cerintei cu privire la intrebarea adresata;
b.
Respectarea regulamentului campaniei
In
cazul concursului derulat pe pagina Facebook Magic FM România, in data de 3
decembrie 2025, va fi publicată o postare de concurs, iar utilizatorii paginii
Magic FM România sunt invitați să se înscrie la concurs printr-un comentariu la
acea postare cu mesajul/raspuns specific intrebarii adresate. Djii MagicFm vor desemna
drept câștigător participantul al cărui comentariu conține cel mai creativ și
original răspuns.
Mesajele
/ Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in
considerare, legatura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie
va fi intrerupta/comentariul inlaturat din concurs si participantul
descalificat. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea privind continutul
raspunsurilor, sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de
autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la Campanie.
Un
participant poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada
desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat anterior
castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul
premiu castigat.
In cazul in
care premiul nu va fi acordat, va ramane in posesia Organizatorului.
SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE
Pe parcursul derularii Campaniei se va acorda cate 1
premiu la fiecare editie a concursului Campaniei, astfel:
1. Pentru ziua de
1 decembrie 2025 – Ziua Târgurilor de Crăciun
5 (cinci) premii constând fiecare într-un sejur pentru 2
persoane pe durata unui weekend incluzând cazare 2 nopti (12 - 14 decembrie 2025)
si mic dejun la
o unitate de cazare 3* in zona Sibiului, vizita Targ Craciun Sibiu, tur oras (13.12.2025), O
tura in Roata panoramica din Piata Mare la Targul de Craciun Sibiu; O
vizita la Liftul Fermecat; transport decontat in limita a 500 lei/2 persoane.
Valoarea unui premiu este de 500 eur (echivalent in lei 2545
lei). Valoarea totală a premiilor acordate in data de 01 decembrie 2025 este de
12.725 lei.
2. Pentru ziua de 2 decembrie 2025 – Ziua Cafelei
5 (cinci) premii constând fiecare într-un espressor
DeLonghi.
Valoarea unui premiu este de 320 lei.
Valoarea totală a premiilor este de 1600 lei.
3. Pentru ziua de 3 decembrie 2025 – Ziua
Meșteșugurilor
8 (opt) premii constând fiecare în 2 (două) lănțișoare
de argint aurit, fiecare premiu în valoare de 200 lei. Valoare totală premii 1600
lei.
Premiul
va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca
urmare a nerespectarii prezentului regulament.
Nu este permisă, în nicio
situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau
acordarea contravalorii premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea parametrilor/ caracteristicilor/optiunilor premiilor.
Organizatorul isi rezerva dreptul
de a prelungi durata Campaniei și de a adauga la concursurile Campaniei si alte
premii in afara de cele enuntate mai sus, sub conditia anutarii acestura pe postul
de radio Magic FM.
SECTIUNEA 8.
DREPTUL DE PARTICIPARE
La campanie poate participa orice persoana
fizica rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani împliniți la data
organizării concursului.
Nu pot participa la Campanie angajatii
Organizatorului, ai societatii A.G. Radio Holding SRL (titularul licentei de emisie
a postului de radio „Magic FM”), precum si ai celorlalte firme implicate
contractual in organizarea campaniei si/sau mentionate in prezentul regulament.
Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III
ale persoanelor mentionate anterior.
SECŢIUNEA 9. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Castigatorii campaniei vor fi
anuntati pe loc, in direct pe postul de radio „Magic FM”, respectiv prin
afișare pe pagina Facebook Magic Fm, urmand ca, ulterior, sa e indeplineasca
formalitatile de intrare in posesie a premiului.
Reprezentantul Organizatorului va
contacta castigatorul telefonic, in minimum 10 zile lucratoare de la data
castigarii unei editii a concursului campaniei.
Orice discrepante intre datele de
identificare (nume, prenume, varsta si numar de telefon) furnizate la momentul
inscreirii in campanie, si cele furnizate ulterior desemnarii participantului
respectiv drept castigator al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament,
indreptateste Organizatorul sa descalifice Participantul, si respectiv sa
refuze acordarea premiului.
Premiile campaniei sunt acordate
dupa intocmirea formalitatilor necesare de punere in posesie.
Participantii care castiga una
dintre editiile de concurs a Campaniei, nu mai au dreptul sa participe la
aceasta campanie dupa momentul castigarii premiului.
In cazul in care un participant se
inscrie din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in
cazul in care va castiga din nou un premiu.
Predarea premiului va fi insotita
de semnarea obligatorie a unui Proces Verbal de predare-primire. Procesul
Verbal va contine, printre altele, datele de identificare ale participantului,
denumirea premiului si date dintre cele care au fost mentionate telefonic.
De asemenea, in cazul transmiterii
premiului prin servicii de curierat, dovada comunicarii catre castigator a
coletului este indeplinita prin confirmarea primirii acestuia de catre
serviciul de curierat.
Daca in timpul Campaniei nu se
inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul
estimat de premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia
Organizatorului.
Daca sunt identificate cazuri de
fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu transmite Premiile
astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a
urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare
si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea
prejudiciilor cauzate.
In cazul in care castigatorul este
o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de
exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica, acesta
este indreptatit sa intre in posesia Premiului numai in prezenta
reprezentantului sau legal.
Formalitatile necesare de punere
in posesie se pot intocmi in minimum 10 zile lucratoare si maximum 40 zile
lucratoare de la data finalizarii campaniei. Organizatorul poate prelungi acest
termen atunci când din motive organizatorice nu pot încheia formalitățile de
acordare a premiului înăuntrul termenului, cu condiția ca noul termen si
situațiile ce au determinat întârzierea formalităților sa fie comunicate
câștigătorilor.
SECTIUNEA 10 PRELUCRAREA DATELOR CU
CARACTER PERSONAL
Prin participarea la aceasta Campanie vor fi colectate date cu
caracter personal de la Participantii la Campanie. Fiecare Participant înțelege
necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea desfasurarii Campaniei in
bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in scopul desemnarii
castigatorului si acordarii premiului stabilit prin prezentul Regulament.
-Pentru activitati
ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a
datelor cu caracter personal se va efectua in baza consimtamantului
Participantilor. Organizatorul garanteaza ca prelucrarea oricaror date
personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE)
2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016
privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu
caracter personal („Regulamentul UE”).
Organizatorul vor pastra confidentialitatea cu privire la datele
personale ale Participantilor, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin
Regulament si le va transmite catre terti exclusiv sub obligatie de
confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date personale in
vederea desfasurarii prezentei Campanii.
Drepturile Participantilor privind datele cu caracter personal,
categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza prezentului
Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte detalii relative
prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații
cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.
SECTIUNEA 11.
LITIGII
Eventualele litigii aparute între Organizator
si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.
In cazul in care orice participant
are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil
fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare
in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa
aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de catre
Organizator. Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in
termen de maximum 15 zile lucratoare.
In cazul in care petentul nu
este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a
incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane
competente, respectiv Judecătoria Sector 3 București.
Organizatorul nu isi vor asuma
nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor
asupra premiilor castigate de catre participanti.
Organizatorul nu isi asuma nicio
raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau
mobila sau a retelelor de Internet.
Organizatorul nu isi asuma nicio
raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate. Premiile se
vor acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt transmise/comunicate
in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
Organizatorul nu raspunde pentru
eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor
unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori,
proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau
altii asemenea.
Prin participarea la aceasta
Campanie, Participantii declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa
respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor
prezentului Regulament si ale legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania va putea fi intrerupta in
caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a
anunta publicul pe site-ul www.magicfm.ro sau pe postul de radio Magic FM.
SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este disponibil
pe site-ul www.magicfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea
conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii
prevederilor prezentului Regulament. Prezentul regulament se completează
cu prevederile Regulamentului general aplicabil in cadrul concursurilor MagicFM
afisat pe site-ul www.magicfm.ro.
Organizatorul isi rezerva dreptul
de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care
analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii
modificarilor pe site-ul www.magicfm.ro si/sau anuntarii modificarilor pe
postul de radio Magic FM.
Modificarile/forma modificata a
Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre
urmatoarele 2(doua) momente:
a)
la publicarea pe site a Regulamentului modificat
b)
la prima anuntare a modificarilor pe postul de radio „Magic FM”.
ANEXA nr. 1 – Informatii cu
privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
1. Date
privind operatorul de date cu caracter personal si
imputernicitul/subimputernicitii
In vederea desfasurarii Campaniei,
datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de catre:
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL
S.R.L, cu sediul
social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B,
Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe
langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251,
atribut fiscal RO - „Operatorul”.
prin intermediul A.G. RADIO
HOLDING S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la
Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4780/2013, cod unic
de inregistrare 31491668, atribut fiscal RO - „Imputernicit”.
Datele de contact ale Operatorului
pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu
privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL
S.R.L, cu sediul
social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B,
Sector 3, Bucuresti, Romania, email: privacy@mgsi.ro.
2. Categorii
de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitilor
va colecta de la castigatori urmatoarele categorii de date cu caracter
personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) numar de
telefon mobil in format national de 10 cifre;
(iv) varsta;
(v) localitatea de
resedinta/domiciliu
(vi) numele de
utilizator Facebook (ID) în cazul concursurilor organizate pe pagina Gacevook
Magic FM România.
In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Imputernicitului
se va colecta suplimentar de la castigatori urmatoarele categorii de date cu
caracter personal:
(i) adresa de email
pentru a exista o alternativa de comunicare;
(ii) adresa postala
pentru expedierea premiilor in situația in care formalitățile de acordare a
premiilor se realizează prin curier;
(iii) codul numeric
personal numai pentru castigatorii ale caror premii depasesc valoarea de 600
lei, pentru virarea impozitului pentru veniturile din premii.
Varsta si localitatea vor fi colectate doar pentru a putea verifica
daca varsta Participantilor si rezidenta este conform Regulamentului, adica 18
ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie si rezident in Romania.
3. Datele cu caracter personal ale
participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator prin
intermediul Imputernicitului si Subimputernicitilor, in vederea:
(i) organizarii si desfasurarii Campaniei;
(ii) desemnarii si validarii castigatorilor;
(iii) atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si
financiar contabile ale Operatorului.
4. Temeiul
juridic al prelucrarii
Datele vor fi prelucrate in
temeiul consimtamantului si/ sau al interesului legitim, prin acceptarea de
catre persoana vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta.
5. Destinatarii
datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal
colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi vor fi dezvaluite
curierului in vederea livrarii premiului castigatorilor, precum si
autorităților, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligațiile
impuse de legislația in vigoare.
6. Perioada
de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale
Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la
incheierea Campaniei, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de
alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter,
marketing, etc;
Datele cu caracter personal ale
castigatorilor, vor fi stocate de catre Operator conform prevederilor legale
aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data
acordarii premiului.
La expirarea perioadei de stocare
a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe
mijloacele de prelucrare si stocare impunand imputernicitilor/Sub-
Imputernicitilor obligatii similare.
Datele cu caracter personal ale
necastigatorilor vor fi distruse de catre Operator si Imputerniciti in termen
de 60 de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt
scop, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii
din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc,
pana la momentul distrugerii acestora.
7. Drepturile
persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei
prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe
durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la
prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii
efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
(ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter
personal;
(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter
personal;
(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;
(vi) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care
dispozitii legale prevad contrariul;
(vii) dreptul la portabilitate a datelor;
(viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale
de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
8. Protectia
datelor cu caracter personal apartinand minorilor
Intrucat la Campanie pot participa
exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei,
nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica
de 18 ani. In situatia in care Operatorul / Imputernicitul primeste date cu
caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste
date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare
ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular
al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal
apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul /
Imputernicitul va sterge distruge imediat aceste date de pe mijlocele de
prelucrare si stocare.
9. Securitatea
datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa
implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii
unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand
participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna imputernicitilor
obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama
in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal,
generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea,
modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu
caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
Prin participarea la Campanie,
participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter
personal catre Operator, in scopul includerii acestor date cu caracter personal
in baza de date a Operatorului, in scopul participarii la Campanie,
identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.
10. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter
personale
Operatorul are dreptul de a
modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei,
numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si
securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a
afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi
publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa
la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost
încunoștințate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
Datele personale ale
participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile
Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce
priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație
a acestor date.
Prezentul Regulament s-a redactat
si emis in data de 28.11.2025.
Organizator
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L.
ACT ADIȚIONAL NR 1 LA REGULAMENT MAGIC FM
CAMPANIE PROMOTIONALA "Magia Exista" 2025
Societatea MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, pe postul de radio MAGIC FM, în calitate de organizator al Campaniei, a hotărât următoarele:
În temeiul prevederilor Secțiunii 13 din Regulament conform căreia Organizatorul are dreptul de a modifica Regulamentul, iar aceste modificări sunt aplicabile inclusiv dupa anuntarea acestora pe postul radio Magic FM sau afișarea acestora pe site-ul www.magicfm.ro , se modifică prevederile:
SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE pct b
b. Participantul va transmite un mesaj prin intermediul aplicatiei Whatsapp sau prin SMS la numărul 0734220044 aparținând Magic FM datele lui (nume, prenume, si localitatea de reședință/domiciliu) si raspunsul la intrebarea adresata de Dj-ii Magic FM – in cazul concursului radiofonic.
SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI, PARAGRAFUL 1
In perioada 1 - 3 decembrie 2025 inclusiv, in intervalul orar 07.00 -21.00, la semnalul de concurs, ascultatorii radio Magic FM sunt indemnati sa se inscrie prin mesaje trimise prin intermediul aplicației Whatsapp sau prin SMS la numarul 0734 22 00 44 (tarif normal) cu mesajul/raspuns specific intrebarii adresate de Dj-ii MagicFm pe postul de radio Magic FM. Acestia vor anunța primul raspuns corect dintre mesajele primite si il va declara câștigător. Realizatorii/Djii emisiunilor de la Magic FM - după desemnarea câștigătorului - pot intra în legătură telefonică directă, în cadrul emisiunii, cu ascultătorul în cauză. Mecanismul se repeta la fiecare editie de concurs din cadrul Campaniei.
Criteriile de jurizare:
a. Respectarea cerintei cu privire la intrebarea adresata;
b. Respectarea regulamentului campaniei
Prezentul Act adițional s-a redactat si emis in data de 02.12.2025.
Organizator
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L.


