SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
Campania „Vacanta ta magica” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este
organizata de catre MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L („Organizatorul”), cu sediul social in Splaiul Unirii
nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti,
Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul
Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, pe
postul de radio MAGIC FM, post a carui licenta este detinuta de societatea
afiliata AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”/ Partener)
Campania se
va desfasura conform prezentului regulament („Regulamentul”), care este
obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul este intocmit si adus la
cunostinta publicului conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind
disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul MAGIC FM din
Splaiul Unirii, nr. 165, etaj 10, Sector 3, Bucuresti cat si prin afisare pe
site-ul www.magicfm.ro.
Organizatorul
isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri, de a
suspenda sau de a prelungi desfasurarea acestei Campanii, fara a fi obligat sa
justifice aceste decizii si fara a fi obligat la plata de daune interese
oricaror persoane, urmand ca orice fel de modificari, respectiv decizii de
oprire/suspendare/prelugire a desfasurarii Campaniei sa intre in vigoare numai
dupa afisarea acestora pe site-ul www.magicfm.ro sau dupa anuntarea acestora pe postul radio Magic
FM. Scopul campaniei este de crestere a audientei radioului Magic Fm si
vizibilitatea marcilor mentionate in sectiunea 4 de mai jos.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania
este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata
pe postul de radio „Magic FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte
29 de orase din Romania, precum si pe paginile de Facebook si Instagram ale
postului de radio Magic FM.
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
Campania se
va desfasura incepand cu data de 30 iunie 2025 si pana la data de 29 august
2025, inclusiv. Concursurile au loc in intervalul 30 iunie 2025 si pana la data
de 29 august inclusiv, in cadrul programelor postului Magic FM, din intervalul
orar 07.00 - 19:00 de luni până vineri, precum si pe paginile de Facebook si
Instagram ale postului.
SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta
campanie sunt incluse urmatoarele marci: Magic FM, Aerovacante si Lifecare.
SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE
In vederea participării la Campanie, participantilor nu le vor fi impuse
in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de
catre Organizator. Cu toate acestea, participantii vor suporta cheltuielile
normale pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, anuntarea
castigatorilor, precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio,
cheltuieli cu deplasarea la locul predarii premiu, etc.
Pentru a participa la campanie si pentru a putea castiga premiile
acordate de catre Organizator, Participantii trebuie sa urmeze intocmai pasii
urmatorii:
a. Participantul va
urmari Campania difuzata pe postul de radio “Magic FM’ conform Secțiunii 3.
b. Participantul va
transmite un mesaj prin intermediul aplicatiei Whatsapp la numărul 0734220044
aparținând Magic FM datele lui (nume, prenume, si localitatea de
reședință/domiciliu) si raspunsul la
intrebarea/cerinta adresata de Dj-ii Magic FM. De asemenea, la semnalul
realizatorului de program, participantii pot fi invitati sa apeleze direct nr
de telefon din redactie, numar cu tarif normal.
Organizatorul
nu raspunde pentru eventualele disfuncționalități ale tertilor sau sistemelor
acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de
telefonie, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii,
internet etc.
Prin inscrierea la Concursul Campaniei, participantii confirma
cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta
acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile, participarea la
concursul Campaniei implicand obligativitatea respectarii integrale a
prevederilor prezentului Regulament.
Organizatorul isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la
Campanie care se efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a
refuza acordarea premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.
SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI
In perioada 30 iunie 2025 - 29 august 2025 inclusiv, de luni pana vineri, in
intervalul orar 07:00-19:00, la semnalul de concurs, ascultatorii radio Magic FM
sunt indemnati sa se inscrie prin mesaje transmise prin aplicatia
Whatsapp la numarul 0734 22 00 44 (tarif normal) sau prin comentarii la
postarile de concurs realizate pe paginile de social media Magic FM Romania de
pe Facebook.com sau Instagram.com cu mesajul/raspuns specific intrebarii
adresate de Djii MagicFm pe postul de radio Magic FM. Acestia vor stabili
raspunsul castigator dintre mesajele primite si il va declara câștigător.
Decizia lor este finală. Realizatorii/Djii emisiunilor de la Magic FM - după desemnarea câștigătorului - pot intra
în legătură telefonică directă, în cadrul emisiunii, cu ascultătorul în cauză.
Mecanismul se repeta la fiecare editie de concurs din cadrul Campaniei.
In fiecare zi de luni pana joi va avea loc cate 1 (una) editie de concurs,
iar in zilele de vineri vor avea loc 2 (doua) editii de concurs. In cadrul
ultimei editii de concurs din saptamana, editie care se deruleaza in ziua de
vineri, Realizatorii/Djii emisiunilor de la Magic FM vor stabili un castigator
al marelui premiu saptamanal dintre toate mesajele transmise in cursul
saptamanii respective.
La campanie participa
Criteriile de jurizare:
a. Respectarea cerintei cu privire la intrebarea adresata;
b. Respectarea regulamentului campaniei;
c. Creativitate;
d. Originalitate.
Mesajele / Raspunsurile care contin
un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare, legatura
telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie va fi intrerupta si
participantul descalificat. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea privind
continutul raspunsurilor, sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta
drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la Campanie.
Participantul la campanie are obligatia de a furniza
Organizatorului informatii corecte si complete si de a ii furniza toate
informatiile solicitate conform regulamentului.
Un participant poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada
desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat anterior
castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul
premiu castigat.
In cazul in care premiul nu va fi acordat, va ramane in posesia
Organizatorului.
SECTIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI
Pe parcursul derularii
Campaniei se va acorda cate 1 premiu la fiecare editie de concurs Campaniei. Premiile
zilnice constau într-un pachet de produse cosmetice Lifecare. In fiecare zi de
vineri, se organizeaza o editie suplimentara de concurs in cadrul careia se
acorda marele premiu al saptamanii constând într-o excursie in Grecia,
destinațiile specifice fiecărei săptămâni de concurs fiind anunțate săptămânal
pe postul de radio.
Pachet premiu produse Lifecare:
1. Ulei pentru par si piele 120 lei
2. Masca de par 103 lei
3. Ser pentru ochi 95 lei
4. Lotiune tonica aloe vera 84,99 lei
5. Demachiant bifazic 80 lei
Total
valoare pachet: 483 lei
Total
valoare premii Lifecare: 21.735 lei
Marele
premiul saptămânal - vacante in
Grecia:
8 premii – pachet turistic sejur
în Insula Lesbos. Valoare premiu 1.000 euro (evaluare in lei 5078 lei)
5 premii – pachet turistic sejur
în Insula Skiathos. Valoare premiu 1.200 euro (evaluare in lei 6094 lei).
Valoarea totală a marilor premii:
14.000 euro (evaluare in lei 71092 lei).
Fiecare premiu constand in
pachet turistic include:
✔ 7 nopți de cazare fără masă, în cameră dublă, pentru două persoane, la una dintre vilele
AeroVacanțe
✔ Transport cu avion charter TAROM din București sau Cluj-Napoca
✔ Transferuri aeroport – vilă – hotel
✔ Asistență turistică în limba română
Sejururile se programeaza exclusiv cu agentia de
turism, in limita locurilor disponibile cu plecare în fiecare zi de marți, pana la
data de 16 septembrie 2025, operate prin zboruri charter TAROM.
Premiul va
fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca
urmare a nerespectarii prezentului regulament.
Nu este
permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi
terţi sau acordarea contravalorii premiului in bani si nici nu se poate cere
modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.
Organizatorul
isi rezerva dreptul de a prelungi durata Campaniei și de a adauga la concursurile Campaniei si alte
premii in afara de cele enuntate mai sus, sub conditia anutarii acestura pe postul
de radio Magic FM.
SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE
La campanie poate
participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani
împliniți la data organizării concursului.
Nu pot participa
la Campanie angajatii Organizatorului, ai societatii A.G. Radio Holding SRL
(titularul licentei de emisie a postului de radio „Magic FM”), precum si ai
celorlalte firme implicate contractual in organizarea campaniei si/sau
mentionate in prezentul regulament. Nu au dreptul de a participa la campanie
nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.
Organizatorul
isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se
efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea
premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.
SECŢIUNEA 9. ANUNTAREA SI ACORDAREA
PREMIILOR
Castigatorii
campaniei vor fi anuntati pe loc, in direct pe postul de radio „Magic FM”,
urmand ca, ulterior, sa completeze un formular de intrare in posesie a
premiului/predare primire.
Reprezentantul
Organizatorului va contacta castigatorul telefonic, in minimum 10 zile
lucratoare de la data castigarii unei editii a concursului campaniei.
Orice
discrepante intre datele de identificare (nume, prenume, varsta si numar de
telefon) furnizate la momentul inscrierii in campanie, si cele furnizate
ulterior desemnarii participantului respectiv drept castigator al unui premiu
anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice
Participantul, si respectiv sa refuze acordarea premiului.
Premiile
campaniei sunt acordate dupa intocmirea formalitatilor necesare de punere in
posesie.
Participantii
care castiga una dintre editiile de concurs a Campaniei, nu mai au dreptul sa
participe la aceasta campanie dupa momentul castigarii premiului.
In cazul in
care un participant se inscrie din nou in Campanie, dupa castigarea unui
premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.
Predarea
premiului va fi insotita de semnarea obligatorie a unui Proces Verbal de
predare-primire. Procesul Verbal va contine, printre altele, datele de
identificare ale participantului, denumirea premiului si date dintre cele care
au fost mentionate telefonic.
Daca in
timpul Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini
Participanti decat numarul estimat de premii, atunci premiile ramase
neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.
Daca sunt
identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a
nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora
astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul
organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane
pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.
In cazul in
care castigatorul este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are
capacitate restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza
capacitatea de a comunica, acesta este indreptatit sa intre in posesia
Premiului numai in prezenta reprezentantului sau legal.
Formalitatile
necesare de punere in posesie se poate intocmi la urmatoarea adresa: Bucuresti,
Splaiul Unirii, nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Sector 3, in minimum
10 zile lucratoare si maximum 40 zile lucratoare de la data castigarii editiei de
concurs a campaniei. Organizatorul poate prelungi acest termen atunci când din
motive organizatorice nu poate încheia formalitățile de acordare a premiului
înăuntrul termenului, cu condiția ca noul termen si situațiile ce au determinat
întârzierea formalităților sa fie comunicate câștigătorilor.
Premiile
neacordate vor ramane in posesia Organizatorului care poate dispune liber de
acestea in maniera pe care o va considera necesara sau potrivita intereselor
sale.
SECTIUNEA 10 PROTECTIA DATELOR PERSONALE
Prin
participarea la aceasta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de
la Participantii la Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea
prelucrarii datelor personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune
conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in scopul desemnarii castigatorului
si acordarii premiului stabilit prin prezentul Regulament.
Pentru
activitati ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice
prelucrare a datelor cu caracter personal se va efectua in baza
consimtamantului Participantilor. Organizatorul garanteaza ca prelucrarea
oricaror date personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor
Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27
aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește
prelucrarea datelor cu caracter personal („Regulamentul UE”).
Organizatorul
vor pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale
Participantilor, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si
le va transmite catre terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar
in scopul prelucrarii acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei
Campanii.
Drepturile
Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu
caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul
prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu
caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la
prelucrarea datelor cu caracter personal”.
SECTIUNEA 11. LITIGII
Eventualele
litigii aparute între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva
pe cale amiabila.
In cazul in
care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea
campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului
cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data
incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in
considerare de catre Organizator. Organizatorul va formula un raspuns la
sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.
In
cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea
de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor
judecatoresti romane competente, respectiv Judecătoria Sector 3 București.
Organizatorul
nu isi vor asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale
institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.
Organizatorul
nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de
telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.
Organizatorul
nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii
false sau eronate. Premiile
se vor acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt
transmise/comunicate in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile
prezentului Regulament.
Organizatorul
nu raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca
urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie
electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii,
cablu TV sau altii asemenea.
Prin
participarea la aceasta Campanie, Participantii declara si garanteaza faptul ca
sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor
si conditiilor prezentului Regulament si ale legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania va
putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului,
dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.magicfm.ro sau pe postul de
radio Magic FM.
SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul
campaniei este disponibil pe site-ul www.magicfm.ro. Participarea la aceasta
campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si
obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament. Prezentul
regulament se completează cu Regulamentul general aplicabil in cadrul
concursurilor MagicFM afisat pe site-ul www.magicfm.ro
Organizatorul
isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in
masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia
afisarii modificarilor pe site-ul www.magicfm.ro si/sau anuntarii modificarilor
pe postul de radio Magic FM.
Modificarile/forma
modificata a Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai
recent dintre urmatoarele 2(doua) momente:
la publicarea pe site a Regulamentului modificat
la prima anuntare a modificarilor pe postul de radio
„Magic FM”
ANEXA nr. 1 - Informatii cu privire la
prelucrarea datelor cu caracter personal –
1. Date privind operatorul de date cu
caracter personal si imputernicitul/subimputernicitii
In vederea
desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi
prelucrate de catre:
MEDIA GROUP
SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la
Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic
de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO , „Operatorul”.
prin
intermediul A.G. RADIO HOLDING S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii
nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucuresti,
Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul
Bucuresti J40/4780/2013, cod unic de inregistrare 31491668, atribut fiscal RO
„Imputernicit”.
Datele de
contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre
persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:
MEDIA GROUP
SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, email: privacy@mgsi.ro.
2. Categorii de date cu caracter
personal procesate in cadrul Campaniei
In cadrul
Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitului va colecta de la periciopanti urmatoarele
categorii de date cu caracter personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) numar de telefon mobil in format
national de 10 cifre;
(iv) varsta;
(v) localitatea de resedinta/domiciliu
In cadrul
Campaniei, Operatorul prin intermediul Imputernicitului se va colecta
suplimentar de la castigatori urmatoarele categorii de date cu caracter
personal:
(i) adresa de email pentru a exista o
alternativa de comunicare;
(ii) codul numeric personal numai pentru
castigatorii ale caror premii depasesc valoarea de 600 lei, pentru virarea
impozitului pentru veniturile din premii.
Varsta si
localitatea vor fi colectate doar pentru a putea verifica daca varsta
Participantilor si rezidenta este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie si
rezident in Romania.
3. Datele cu
caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre
Operator prin intermediul Imputernicitului si Subimputernicitilor, in vederea:
(i) organizarii si desfasurarii
Campaniei;
(ii) desemnarii si validarii
castigatorilor;
(iii) atribuirii premiilor si indeplinirii
obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului.
4. Temeiul juridic al prelucrarii
Datele vor
fi prelucrate in temeiul consimtamantului si/ sau al interesului legitim, prin
acceptarea de catre persoana vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta.
5. Destinatarii datelor cu caracter
personal
Datele cu
caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi vor fi
dezvaluite curierului in vederea livrarii premiului castigatorilor, precum si
autorităților, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligațiile
impuse de legislația in vigoare.
6. Perioada de stocare a datelor cu
caracter personal
Datele cu
caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate
timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei, cu exceptia situatiei in care au
optat pentru primirea de alte informatii din partea
Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc;
Datele cu
caracter personal ale castigatorilor, vor fi stocate de catre Operator conform
prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10
(zece) ani de la data acordarii premiului.
La expirarea
perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va
sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare impunand
imputernicitului sau obligatii similare.
Datele cu
caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse de catre Operator si
Imputerniciti in termen de 60 de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind
utilizate in niciun alt scop, cu exceptia situatiei in care au optat pentru
primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi
newsletter, marketing, etc, pana la momentul distrugerii acestora.
7. Drepturile persoanelor vizate
In vederea
asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura
participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i) dreptul de retragere a
consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa
afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de
retragerea acestuia;
(ii) dreptul de a solicita accesul la
datele cu caracter personal;
(iii) dreptul de a solicita rectificarea
datelor cu caracter personal;
(iv) dreptul de a solicita stergerea
datelor cu caracter personal
(v) dreptul la restrictionarea
prelucrarii;
(vi) dreptul de a se opune prelucrarii,
exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
(vii) dreptul la portabilitate a datelor;
(viii) dreptul de a depune o plangere in fata
Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter
Personal.
8. Protectia datelor cu caracter
personal apartinand minorilor
Intrucat la
Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani
la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand
persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul /
Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu
varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe
mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul
in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica
prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta
mai mica de 18 ani, Operatorul / Imputernicitul va sterge distruge imediat
aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter
personal
Operatorul
se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea
asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal
apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna
imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de
securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea
datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau
ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau
accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau
prelucrate.
Prin
participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la
furnizarea datelor cu caracter personal catre Operator, in scopul includerii
acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului, in scopul
participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator,
inmanarii si primirii premiului.
10. Modificarea politicii de prelucrare a
datelor cu caracter personale
Operatorul
are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata
desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai
eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale
persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice
astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al
Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi
mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
Datele
personale ale participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu
prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in
ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera
circulație a acestor date.
Prezentul Regulament a fost redactat la data de 28.06.2025.
Organizator
MEDIA GROUP
SERVICES INTERNATIONAL S.R.L.