SECTIUNEA 1.
ORGANIZATORI
Campania „Mereu
verde” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de catre MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, in calitate de
“Organizator” cu sediul social in Splaiul Unirii
nr.165, TN Offices 1, Etaj 10, Camera B,
Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe
langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251,
atribut fiscal RO, pe postul de radio MAGIC FM, post a carui licenta este
detinuta de societatea afiliata AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”), -
Campania se va desfasura conform
prezentului regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti
participantii. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului
conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit
oricarui solicitant, atat la sediul Organizatorului, cat si prin afisare pe site-ul www.magicfm.ro.
Organizatorii isi rezerva dreptul
de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfasurarea
acestei Campanii, fara a fi obligati sa justifice aceste decizii si fara a fi
obligati la plata de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice fel de
modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii Campaniei sa
intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul www.magicfm.ro sau dupa anuntarea acestora pe postul radio
Magic FM. Scopul campaniei este de promovare
a brand-ului Magic FM.
Prezenta campanie publicitara se
desfasoara in conformitate cu dispozitiile legale cuprinse in Ordonanta
Guvernului nr. 99/2000, astfel cum a fost modificata si completata, iar scopul campaniei publicitare este acela
de a promova brandul Magic FM aflat in portofoliul Organizatorului.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se desfasoara
pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio „Magic FM”,
care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 29 de orase din Romania si pe
Internet, pe site-ul www.magicfm.ro.
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfasura incepand
cu data de 1 decembrie 2023 si pana la data de 22 decembrie 2023, inclusiv. Concursurile
au loc in intervalul 1 decembrie 2023 si pana la data de 22 decembrie 2023, inclusiv,
in zilele de luni pana vineri, in cadrul programelor postului Magic FM .
SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt incluse
urmatoarele marci: Magic FM si Leroy Merlin.
SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE
In vederea
participării la Campanie, participantilor nu le vor fi impuse in contrapartida
niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de catre Organizator.
Cu toate acestea, participantii vor suporta cheltuielile normale pentru
servicii care fac posibila participarea la Campanie, anuntarea castigatorilor, precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu
deplasarea la locul predarii premiu, etc.
Pentru
participarea la aceasta campanie nu este necesara o inscriere prealabila. Inscrierea
la campanie se poate face la semnalul de concurs, prin trimiterea unui mesaj SMS
sau folosind aplicatia WhatsApp la numarul de telefon 0734220044 (tarif normal).
Organizatorul nu raspunde pentru
eventualele disfuncționalități ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi:
distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau administratori
ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.
Prin inscrierea
la Campania publicitara, participantii confirma cunoasterea prevederilor
Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acceptarii regulilor si
conditiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concursul Campaniei
implicand obligativitatea respectarii integrale a prevederilor prezentului
Regulament.
Organizatorul
isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se
efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea
premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.
SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI
Campania se va desfasura incepand
cu data de 1 decembrie 2023 si pana la data de 22 decembrie 2023, inclusiv.
Concursurile au loc in intervalul 1 decembrie 2023 si pana la data de 22
decembrie 2023, inclusiv, in zilele de luni pana vineri, in cadrul programului postului Magic FM din intervalul orar 10.00-13.00.
In intervalul 10:00-13:00, la semnalul de concurs, realizatorul programului
le va cere ascultatorilor sa raspunda la intrebarea de concurs prin mesaj tip
SMS sau folosind aplicatia WhatsApp, la numarul de telefon 0734220044 (tarif normal).
Realizatorul programului va alege zilnic la libera sa apreciere cel mai interesant/creativ/emotionant
mesaj al zilei pe care il va citi in direct si il va declara castigator al
premiului zilnic. Decizia lui este finala. Mecanismul se repeta in fiecare zi a
saptamanii de concurs din cadrul campaniei.
Raspunsurile
care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare ca
fiind raspunsuri corecte, legatura telefonica cu participantul la Campanie va
fi intrerupta si participantul descalificat. Organizatorul nu isi asuma
responsabilitatea privind continutul raspunsurilor, sau pentru raspunsuri care
cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate
participantului la Campanie.
Un participant
poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii
Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat anterior castigator a
mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu
castigat.
NOTA:
Participantul
accepta, prin prezentul Regulament, faptul ca Organizatorul nu este obligat
sa-si justifice decizia in momentul in care acestia considera ca respectivul
participant a folosit metode frauduloase. Astfel, orice tentativa de fraudare
atrage dupa sine eliminarea din campanie a participantului in cauza. Orice
concurent poate fi eliminat din concurs in baza unei simple banuieli de frauda,
Organizatorul nefiind nevoit sa aduca dovezi in acest sens.
SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE
In fiecare zi de
concurs se acorda un singur premiu.
Se vor acorda in
total, 16 (saisprezece) premii, fiecare premiu avand valoarea bruta de 100 lei
si constand in: voucher de cumparaturi de la magazinele Leroy Merlin.
Valoarea totala
bruta a premiilor puse in joc este de 1.600 lei.
Din momentul in care premiile
oferite in cadrul Campaniei nu se mai afla in posesia Organizatorilor,
respectiv din momentul predarii catre Castigator pe baza procesului verbal de
primire, toate riscurile legate de acestea se transfera de la Organizator la
castigator.
Premiul va fi acordat
castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a
nerespectarii prezentului regulament.
Nu este permisă, în nicio situaţie,
cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea
contravalorii premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea
parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.
Organizatorul isi rezerva dreptul
de adauga la concursurile Campaniei si alte premii in afara de cele enuntate
mai sus.
Imposibilitatea Castigatorului de
a intra în posesia premiului din motive independente de voinţa Organizatorului,
exonerează Organizatorul de orice răspundere.
De asemenea, Organizatorul nu
este raspunzator pentru orice alte cheltuieli conexe si/sau suplimentare pentru
intrarea in posesia premiului (cu titlu de exemplu: transport, cazare,
cheltuieli conexe etc), acestea revenind exclusiv in sarcina Castigatorului.
In privinta premiului, raspunderea
Organizatorului este strict limitata la acordarea acestuia.
SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE
La campania „Mereu verde” poate participa orice persoana
fizica rezidenta in Romania, care a implinit varsta de 16 ani pana la data inscrierii in vederea
participarii la campanie, posesoare a unei
carti de identitate valide, cu care isi poate dovedi ulterior identitatea.
Nu pot participa la Campanie
angajatii Organizatorilor, ai societatii A.G. Radio Holding SRL (titularul
licentei de emisie a postului de radio „Magic FM”), precum si ai celorlalte
firme implicate contractual in organizarea campaniei. Nu au dreptul de a
participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor
mentionate anterior.
Inscrierea la Campania
publicitara a participantilor prin trimiterea mesajului tip SMS sau prin
aplicatia Whatsapp la numarul de telefon indicat
de Magic
FM atrage dupa sine acceptarea implicita,
neconditionata si fara rezerve, de catre acestia, a prezentului Regulament,
considerandu-se drept reale, corecte si complete toate datele furnizate de
catre participanti.
In cazul descoperirii oricaror
neconcordante intre datele furnizate de catre oricare dintre participanti, Organizatorului si documentele puse la dispozitie de
catre acestia, respectiva participare se invalideaza fara indeplinirea vreunei
alte formalitati suplimentare fata de participanti. Organizatorul isi rezerva
dreptul de a anula, in mod justificat, orice inscriere care nu respecta
cerintele prezentului Regulament.
Prin participarea la aceasta
campanie publicitara, participantii sunt de acord ca datele lor personale sa
fie folosite de catre Organizator pentru activitatile care implica desfasurarea
campaniei cu respectarea prevederilor GDPR, astfel cum sunt prevazute in
sectiunea 9 din prezentul Regulament care implica desfasurarea campaniei.
Prin inscrierea la Campania
publicitara fiecare participant garanteaza:
- ca are deplina si
neafectata capacitatea de folosinta si exercitiu (conform prevederilor legale
aplicabile);
- ca are peste 16 ani si este posesor al unui act de identitate valabil.
SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE
Organizatorul va calcula, va
retine de la castigator si va vira la bugetul de stat impozitul aferent
veniturilor din premii in bani, conform art. 110 din Legea nr. 227/2015 privind
Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
In situatia in care
castigatorul va castiga si un premiu constand intr-un obiect, castigatorul va
trebui sa depuna la unul dintre Organizatori impozitul pentru veniturile
provenite din premii, reglementat de Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal,
cu modificarile si completarile ulterioare, care va fi virat de catre
Organizatorul in cauza la bugetul de stat. Impozitul cu retinere la sursa este
de 10% si se aplica asupra diferentei dintre valoarea in lei a obiectului si
suma de 600 de lei. Daca suma de 600 de lei este modificata in baza
dispozitiilor legale in vigoare la momentul platii premiului, se va lua in
considerare suma astfel modificata.
Orice alte obligatii de natura
fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile, cad in sarcina
exclusiva a castigatorilor.
SECŢIUNEA 10. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Castigatorii campaniei vor fi
anuntati pe loc, in direct pe postul de radio „Magic FM”, urmand ca, ulterior,
sa completeze un formular de intrare in posesie a premiului.
Reprezentantul Organizatorului va contacta castigatorul telefonic, in minimum 10 zile lucratoare de la
data castigarii unei editii a concursului campaniei.
Orice discrepante intre datele de
identificare (nume, prenume, varsta si numar de telefon) furnizate la momentul
participarii la concurs si furnizate ulterior desemnarii participantului
respectiv drept castigator al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament,
indreptateste Organizatorii sa descalifice Participantul, si respectiv sa
refuze acordarea premiului.
Premiile campaniei sunt acordate
dupa intocmirea formalitatilor necesare de punere in posesie de catre
Co-organizator pentru Organizator.
Participantii care castiga una
dintre editiile de concurs a Campaniei, nu mai au dreptul sa participe la
aceasta campanie dupa momentul castigarii premiului.
In cazul in care un participant
se inscrie din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat
in cazul in care va castiga din nou un premiu.
Daca in timpul Campaniei nu se
inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul
estimat de premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia
Organizatorului.
Daca sunt identificate cazuri de
fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu transmite Premiile
astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a
urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare
si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea
prejudiciilor cauzate.
In cazul in care castigatorul este
o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de
exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica, acesta
este indreptatit sa intre in posesia Premiului numai in prezenta
reprezentantului sau legal.
Organizatorul decide ca
formalitatile de punere in posesie se vor intocmi prin intermediul unui curier.
Organizatorul poate prelungi termenul de punere in posesie a premiului
atunci când din motive organizatorice nu pot încheia formalitățile de acordare
a premiului înăuntrul termenului, cu condiția ca noul termen si situațiile ce
au determinat întârzierea formalităților sa fie comunicate câștigătorilor.
Conform legislatiei aplicabile, Organizatorii si/sau Imputerncitii sunt obligati sa faca public
numele castigatorilor . Ca urmare, temeiul pentru prelucrarea numelor
participantilor desemnati castigatori, precum si a premiului acordat, în vederea
publicării este reprezentat de prevederile O.G. 99/2000 art.42 (2).
Refuzul unui participant declarat
castigator de a i se procesa datele personale in scopul prezentului Regulament
Oficial de catre Organizatori si /sau
Imputernicitii si al identificarii
castigatorului, indreptateste Organizatorii/Imputerniciti sa refuze acordarea premiului, participantul declarat castigator fiind
astfel descalificat automat.
SECTIUNEA 11 PROTECTIA DATELOR PERSONALE
Prin participarea la acesta
Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participantii la
Campanie, respectiv: nume, prenume, varsta si numar de telefon, ce vor fi
prelucarte de Imputernicit. Operatorul
nefiind implicat in mod direct in prelucarea datelor colectate. Fiecare
Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea
desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in
scopul desemnarii castigatorului si acordarii premiului stabilit prin prezentul
Regulament.
Pentru activitati ulterioare de marketing
direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal
se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorii
garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu
respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului
European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor
fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal
(„Regulamentul UE”).
Organizatorul va pastra
confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le vor
utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite catre
terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii
acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii.
SECTIUNEA 12. LITIGII
Eventualele litigii aparute între
Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.
In cazul in care orice
participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei,
prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o
sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data
incidentului. Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen
de maximum 15 zile lucratoare.
In cazul in care petentul nu este
multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului,
are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.
Organizatorul nu isi vor asuma
nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor
asupra premiilor castigate de catre participanti.
Organizatorul nu isi asuma nicio
raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau
mobila sau a retelelor de Internet.
Organizatorul nu isi asuma nicio
raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate.
Organizatorul nu raspund pentru
eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor
unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori,
proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau
altii asemenea.
SECTIUNEA 13. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania „Mereu verde” va putea fi intrerupta in caz de
forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta
publicul pe site-ul www.magicfm.ro sau pe postul de radio Magic Fm.
SECTIUNEA 14. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este
disponibil pe site-ul www.magicfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica
acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea
respectarii prevederilor prezentului Regulament. Prezentul regulament se
completează cu prevederile generale privind premiile castigate in cadrul concursurilor
MagicFM afisate pe site-ul www.magicfm.ro
Organizatorul isi rezerva dreptul
de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care
analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii
modificarilor pe site-ul www.magicfm.ro si/sau anuntarii modificarilor pe
postul de radio Magic FM.
Modificarile/forma modificata a
Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre
urmatoarele 2(doua) momente:
a) la publicarea pe site a Regulamentului modificat
b) la prima anuntare a modificarilor pe postul de radio „Magic FM”
Organizatorul nu isi asuma
raspunderea pentru neluarea la cunostinta de catre participanti a
modificarilor, cat timp acestea sunt facute publice pe www.magicfm.ro
ANEXA nr. 1 - Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter
personal –
1. Date privind operatorul de date cu caracter personal si
imputernicitul/subimputernicitii
In vederea desfasurarii
Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de
catre:
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1,
Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul
Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de
inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, Imputernicit cu organizarea si
desfasurarea campaniei, precum si cu inmanarea premilor catre castigatorii
campaniei si prin A.G. RADIO HOLDING S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii
nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucuresti,
Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul
Bucuresti J40/4780/2013, cod unic de inregistrare 31491668, atribut fiscal RO
in calitate de subîmputernicit al împuternicitului (denumită in cele ce urmează “ Sub-Împuternicit 1”).
Datele de contact ale
Imputernicitului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele
vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii
nr.165, TN Offices 1, Etaj 10, Camera B,
Sector 3, Bucuresti, Romania, telefon: 021 318
8000, email:privacy@mgsi.ro
2. Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul
Campaniei
In cadrul Campaniei, Împuternicitul
2 va colecta de la participanti urmatoarele categorii de date cu caracter
personal:
(i) nume
si prenume participant la campanie;
(ii) numar
de telefon mobil in format national de 10 cifre al participantului;
(iii) adresa
e-mail pentru a avea o alta alternativa de comunicare cu câștigătorii cu
privire la comunicările/ formalitățile de acordare a premiului;
(iv) adresa
postala pentru livrarea premiilor si doar participantilor castigatori,
validati.
(v) data
nasterii - va fi colectata doar pentru a putea verifica daca varsta
Participantilor este conform Regulamentului, adica 16 ani impliniti la momentul
inscrierii in Campanie.
3. Scopul procesarii
Datele cu caracter personal ale
participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Imputernicit 2 prin
intermediul Subimputernicitulor, in vederea:
(i) organizarii si desfasurarii Campaniei;
(ii) desemnarii si validarii castigatorilor;
(iii) atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si
financiar contabile ale Operatorului si a protejarii intereselor legitime
(asigurarea dreptului la aparare in instanta).
4. Temeiul juridic al prelucrarii
Datele vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului
si/ sau al interesului legitim, prin acceptarea de catre persoana vizata a
Regulamentului si a anexelor la acesta.
5. Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal
colectate in cadrul Campaniei de catre Imputernicit vor fi dezvaluite
Subimputernicitilor, curierului in vederea livrarii premiului castigatorilor,
precum si autorităților, in cazurile in care Imputernicitul trebuie sa respecte
obligațiile impuse de legislația in vigoare.
6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale
Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la
incheierea Campaniei, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de
alte informatii din partea Imputernicitului /operatorului cum ar fi newsletter,
marketing, etc;
Datele cu caracter personal ale
castigatorilor, vor fi stocate de catre Imputernicit conform prevederilor
legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la
data acordarii premiului.
La expirarea perioadei de stocare
a datelor cu caracter personal, Imputernicitul va sterge/distruge aceste date
de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand subimputernicitilor
obligatii similare.
Datele cu caracter personal ale
necastigatorilor vor fi distruse de catre Imputernicit / subîmputerniciți in
termen de 60 de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in
niciun alt scop, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de alte
informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter,
marketing, etc, pana la momentul distrugerii acestora.
7. Drepturile persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei
prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe
durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la
prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea
prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
(ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter
personal;
(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter
personal;
(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;
(vi) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care
dispozitii legale prevad contrariul;
(vii) dreptul la portabilitate a datelor;
(viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale
de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand
minorilor sub 16 ani
Intrucat la Campanie pot
participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 16 ani la data
inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand
persoanelor cu varsta mai mica de 16 ani. In situatia in care Imputernicitul
primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de
16 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de
prelucrare si stocare ale Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un
titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter
personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 16 ani, Imputernicitul
va sterge distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si
stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter personal
Imputernicitul se obliga sa
implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii
unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand
participantilor la Campanie. Imputernicitul se obliga sa impuna
subimputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de
securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea
datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau
ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau
accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau
prelucrate.
Prin participarea la Campanie,
participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter
personal catre Imputernicit si/ sau societatile comerciale implicate in
organizarea prezentei Campanii, in scopul includerii acestor date cu caracter
personal in baza de date operata de catre imputernicit, in scopul participarii
la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii
premiului.
10. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter
personale
Operatorul are dreptul de a
modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei,
numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si
securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a
afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi
publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa
la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost
încunoștințate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
Datele personale ale
participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile
Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce
priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație
a acestor date.
Prezentul
Regulament s-a redactat si emis in data de 27.11.2023
Organizator
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L,