SECTIUNEA 1.
ORGANIZATORI
Campania „Meltus” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”)
este organizata de către
Labormed Pharma Trading S.R.L., o
societate cu răspundere limitată, înființată și funcționând în conformitate cu
legislația din România, cu sediul social în Theodor Pallady nr. 44B, etaj 2, Sector
3, București, România, înregistrată la Registrul Comerțului București sub nr.
J40/2501/2000, CUI 12826074, denumita in continuare „Organizatorul”.
Campania se desfasoara prin intermediul MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L („Coorganizatorul”), cu sediul social in
Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3,
Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa
Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod de inregistrare fiscala 13869251,
atribut fiscal RO, pe postul de radio MAGIC FM, post a carui licenta este
detinuta de societatea afiliata AG RADIO HOLDING
SRL (“AG RADIO HOLDING”),
(Organizatorul si Co-Organizatorul vor fi denumiti in continuare,
impreuna, „Organizatorii”)
Campania se va desfasura conform prezentului
regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participanții.
Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei
aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant,
atat la sediul MAGIC FM din Splaiul Unirii, nr. 165, etaj 10, Sector 3,
Bucuresti cat si prin afisare pe site-ul www.magicfm.ro. Prezentul Regulament
este intocmit in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000
privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicată, cu
toate modificarile si completarile ulterioare; si cu prevederile Regulamentului
European 679/2016 privind protectia persoanelor fizice, in ceea ce priveste
prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor
date (“GDPR”).
Orice modificari/completari aduse
prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale care vor fi
comunicate catre public prin actualizarea Regulamentului si publicarea
acestuia, in forma actualizata, pe site-ul www.magicfm.ro si la sediul Magic FM, cu cel putin 24 ore,
inainte ca modificarile sa intre in vigoare. Organizatorii nu isi asuma
raspunderea pentru neluarea la cunostinta a modificarilor de catre
Participanti, atata timp cat acestea sunt afisate pe/prin mijloacele mai sus
amintite.
In caz de forta majora sau a unor situatii fortuite, campania va
putea fi intrerupta/suspendata de catre Organizatori, oricand in timpul duratei
de desfasurare.
SECTIUNEA 2.
LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se desfasoara pe
teritoriul Romaniei, urmând a fi difuzata pe postul de radio „Magic FM”,
care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 29 orase din Romania si pe internet,
pe site-ul www.magicfm.ro.
SECTIUNEA 3.
DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfasura in perioada 20 noiembrie – 1 decembrie 2023. Concursurile
cu premii au loc in perioada 20 noiembrie – 1 decembrie 2023, exclusiv în
zilele lucrătoare, in cadrul programelor postului Magic FM, din intervalul
orar 07.00-10.00, 10 (zece) ediții de concurs cu cate 1 (un) premiu pentru
fiecare ediție.
SECTIUNEA 4.
MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele
marci: Magic FM, Meltus, Labormed.
SECTIUNEA 5.
INSCRIEREA LA CAMPANIE
In vederea
participării la Campanie, participanților nu le vor fi impuse in contrapartida
niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de către Organizatori.
Cu toate acestea, participanții vor suporta cheltuielile normale pentru
servicii care fac posibila participarea la Campanie, anunțarea câștigătorilor,
precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu
deplasarea la locul predării premiului, etc.
Pentru a participa la
campanie si pentru a putea câștiga premiile acordate de către Organizator, Participanții
trebuie sa urmeze întocmai pașii următori:
a. Participantul va urmări
Campania difuzata pe postul de radio “Magic FM” conform Secțiunii 2 de mai sus.
b. Participantul va
transmite un SMS sau mesaj prin intermediul aplicației Whatsapp la numărul 0734220044 aparținând
Magic FM cu datele lui (nume, prenume, data nasterii si localitatea de
reședință/domiciliu) si raspunsul la
intrebarea/cerinta adresata de Dj-ii Magic FM.
Intrebarea/cerinta
este conceputa de co-organizator, cu respectarea legislatiei aplicabile
publicitatii pentru suplimente alimentare.
Organizatorii nu raspund pentru eventualele
disfuncționalități ale terților sau sistemelor acestora, cum ar fi:
distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau
administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.
Prin inscrierea la
Concursul Campaniei, participanții confirma cunoasterea prevederilor
Regulamentului si isi exprima acordul in privința acceptării regulilor si condițiilor
ce le sunt aplicabile, participarea la concursul Campaniei implicând
obligativitatea respectării integrale a prevederilor prezentului Regulament.
Organizatorii isi
rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectuează
prin încălcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor
in cazul constatării unor asemenea situații.
SECTIUNEA 6.
MODUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
In perioada 20 noiembrie – 1 decembrie 2023,
in intervalul orar 07:00-10:00, la semnalul de concurs, ascultătorii radio Magic
FM sunt indemnati sa se inscrie prin mesaje SMS sau Whatsapp la numarul 0734220044 (tarif normal) cu datele
necesare participarii si mesajul/raspunsul specific intrebarii/cerintei
adresate de Dj-ii MagicFm pe postul de radio Magic FM in ziua respectiva. Acestia
vor alege apoi 1 (unul) dintre mesajele primite, respectiv pe cel mai
frumos/creativ/original dintre acestea si pot intra in direct cu ascultătorul
care l-a trimis, pentru a-l declara câștigător. Realizatorii/Dj-ii emisiunii de
la Magic FM decid asupra mesajelor apreciate ca fiind castigatoare. Decizia lor
este finala. Mecanismul se repeta la fiecare editie de concurs din cadrul
Campaniei.
Criteriile de jurizare:
a. Respectarea cerintei
cu privire la intrebarea adresata;
b. Respectarea
regulamentului campaniei
c. Creativitate
d. Originalitate
Mesajele / Raspunsurile
care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare,
legatura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie va fi
intrerupta si participantul descalificat. Organizatorii nu isi asuma
responsabilitatea privind continutul raspunsurilor sau pentru raspunsuri care
cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate
participantului la Campanie.
Un participant poate
castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei.
Daca se constata ca un participant declarat anterior castigator a mai fost
declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.
In cazul in care
premiul nu va fi acordat, acesta va fi restituit catre Organizator.
SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE
Pe parcursul derulării
Campaniei se vor acorda 10 premii, cate 1 (un) premiu la fiecare editie de
concurs. Fiecare premiu consta în:
1 sirop Meltus
Expectolin pentru adulti (26 RON cu TVA)
1 sirop Meltus
Expectolin pentru copii (26 RON cu TVA)
1 boxa portabila JBL Flip Essential 2, 20W,
Bluetooth, 10H, IPX7 (484,33 RON cu TVA)
Valoarea unui
premiu este de 536,33 RON cu TVA.
Valoarea totala a premiilor este de 536,33
RON cuTVA/premiu x 10 premii = 5363,3 RON cuTVA.
Premiul va fi acordat castigatorului cu
conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului
Regulament. Premiul va fi trimis pe
adresa de email comunicata de castigator.
Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea
premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea contravalorii
premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.
SECTIUNEA 8.
DREPTUL DE PARTICIPARE
La campanie poate participa orice persoana fizica
rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani împliniți la data organizării
concursului.
Nu pot participa la Campanie angajatii Organizatorului,
ai Coorganizatorului, ai societatii AG Radio Holding SRL (titularul licentei de
emisie a postului de radio „Magic FM”), precum si ai celorlalte societati implicate
in organizarea campaniei si/sau mentionate in prezentul regulament. Nu au
dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale
persoanelor mentionate anterior.
SECŢIUNEA 9.
ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Câștigătorii campaniei pot fi anunțați pe
postul de radio „Magic FM”, urmând ca, ulterior, sa fie îndeplinite
procedurile de validare si predare a premiului.
Reprezentantul Co-organizatorului va contacta
câștigătorul telefonic, in termen de minim 10 zile lucrătoare de la data
castigarii unei editii a concursului campaniei, in vederea completarii
datelor necesare pentru transmiterea premiului.
Orice discrepante intre datele de
identificare (nume, prenume, vârsta, număr de telefon si localitatea de
reședință/domiciliu) furnizate la momentul inscreirii in campanie si cele furnizate ulterior
desemnarii participantului respectiv drept câștigător al unui premiu anuntat
prin prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice
Participantul si respectiv, sa refuze acordarea premiului.
Transmiterea premiului catre castigator se va
face de catre Co-organizator, in numele Organizatorului, prin curier.
Participanții care castiga una dintre
editiile de concurs ale Campaniei, nu mai au dreptul sa participe la aceasta Campanie
dupa momentul castigarii premiului.
In cazul in care un participant se inscrie
din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul
in care va castiga din nou un premiu.
Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun
Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul estimat de
premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia
Organizatorului.
Daca sunt identificate cazuri de fraudare a
inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu transmite Premiile astfel
obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari
din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau
instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor
cauzate.
In cazul in care castigatorul este o persoana
lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu
sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica, acesta este indreptatit
sa intre in posesia Premiului numai in prezenta reprezentantului sau legal.
Transmiterea premiului se va realiza in
termen de minim 10 zile lucrătoare și maxim 40 de zile lucrătoare de la data desemnării
câștigătorului unui premiu. Organizatorii pot prelungi acest termen atunci când
din motive organizatorice nu pot încheia formalitățile de acordare a premiului
înăuntrul termenului, cu condiția ca noul termen si situațiile ce au determinat
întârzierea formalităților sa fie comunicate câștigătorilor.
Câștigătorul desemnat nu are dreptul sa solicite alte produse sau
servicii in schimbul premiului castigat sau contravaloarea in bani a acestuia.
In cazul in care castigatorul nu poate fi contactat prin utilizarea datelor de
contact transmise sau refuza primirea premiului cu ocazia contactarii sale,
acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, care va ramane la dispozitia
Organizatorului.
SECTIUNEA 10 PRELUCRAREA
DATELOR PERSONALE
Prin participarea la acesta Campanie vor fi
colectate date cu caracter personal de la Participanții la Campanie. Fiecare
Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea
desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in
temeiul obligatiei contractuale ce rezida in prezentul Regulament, in scopul desfasurarii
Campaniei, desemnarii castigatorului si al acordarii premiului stabilit prin
prezentul Regulament.
Pentru activitati ulterioare de marketing
direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal
se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorii garanteaza
ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu respectarea
dispozitiilor GDPR.
Organizatorii vor pastra confidentialitatea
cu privire la datele personale ale Participantilor, le vor utiliza numai in
scopurile stabilite prin Regulament si le vor transmite către terti exclusiv
sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date
personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii.
Drepturile Participantilor privind datele cu
caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza
prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte
detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul
Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.
SECTIUNEA 11.
LITIGII. LIMITAREA RASPUNDERII.
Eventualele litigii aparute între Organizatori
si participanții la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.
In cazul in care orice participant are de
semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de
orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest
sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa aceasta
data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de către Organizator. Organizatorul
va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucrătoare.
In cazul in care petentul nu este multumit de
raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are
posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.
Organizatorii nu isi vor asuma nicio
raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra
premiilor castigate de către participanti.
Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere
cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a
retelelor de Internet.
Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere
in cazul in care le sunt comunicate informatii false sau eronate. Premiile se vor acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt
transmise/comunicate in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile
prezentului Regulament.
Organizatorii nu raspund pentru eventuale disfunctionalitati
in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi:
distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori
ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.
Prin participarea la aceasta Campanie, Participanții
declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa respecte si sa se conformeze
tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament si ale
legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA
12. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania va putea fi intrerupta in caz de
forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, cu notificarea imediata a publicului
pe site-ul www.magicfm.ro sau pe postul de radio Magic FM.
SECTIUNEA
13. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este disponibil pe
site-ul www.magicfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea
conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii
prevederilor prezentului Regulament. Prezentul regulament se completează
cu prevederile generale privind premiile castigate in cadrul concursurilor MagicFM
afisate pe site-ul www.magicfm.ro
Organizatorii
LABORMED PHARMA TRADING S.R.L. MEDIA
GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L
ANEXA nr. 1 -
Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –
1. Date privind operatorul de date cu
caracter personal si împuternicitul/subîmputerniciții
In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale
participanților vor fi prelucrate de catre:
LABORMED
PHARMA TRADING S.R.L., o
societate cu răspundere limitată, înființată și funcționând în conformitate cu
legislația din România, cu sediul social în Theodor Pallady nr. 44B, etaj 2, Sector
3, București, România, înregistrată la Registrul Comerțului București sub nr.
J40/2501/2000, CUI 12826074, in calitate de Operator
prin
intermediul
HOUSE OF MEDIA S.R.L, cu sediul social în Str.
Londra, Nr 32, parter – biroul nr 3, et.1 – biroul nr 2, et 2, sector 1,
Bucuresti, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/7569/2004, cod de
inregistrare fiscala 16413879, atribut fiscal RO în calitate de Împuternicit;
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj
10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul
Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de
inregistrare 13869251, atribut fiscal RO,
în calitate de Sub
împuternicit1
și al
A.G. RADIO HOLDING S.R.L, cu
sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera
D, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe
langa Tribunalul Bucuresti J40/4780/2013, cod unic de inregistrare 31491668,
atribut fiscal RO, în calitate de Subîmputernicit
2.
Datele de contact ale Operatorului și Împuternicitului pentru nelămuriri
sau exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu privire la datele cu
caracter personal prelucrare în organizarea Campaniei sunt următoarele:
LABORMED
PHARMA TRADING S.R.L., având sediul social în Bucuresti, Theodor Pallady nr. 44B,
etaj 2, sector 3, email: dpo@zentiva.com;
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj
10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, email: privacy@mgsi.ro.
2. Categorii de date cu caracter personal prelucrate în
cadrul Campaniei
În cadrul Campaniei, Împuternicitul
va colecta și prelucra de la participanți, următoarele categorii de date cu
caracter personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) număr de telefon mobil, în format național de 10 cifre;
(iv) localitatea de reședință/domiciliu;
(v) data nașterii.
Data nașterii și localitatea de
reședință/domiciliu vor fi colectate doar pentru a putea verifica dacă vârsta
Participanților și rezidenta acestora este conform Regulamentului Campaniei,
adică 18 ani împliniți la momentul înscrierii în Campanie,
respectiv rezidența în România.
Suplimentar, de la Participanții
declarați câștigători, se va colecta:
(i)
adresa e-mail, în vederea îndeplinirii formalităților de
acordare a premiului.
3. Datele cu caracter personal
ale Participanților la Campanie vor fi prelucrate de către Împuternicit în
vederea:
(i) organizării și desfășurării în bune condiții a Campaniei;
(ii) comunicării cu dvs.;
(iii) desemnării și validării câștigătorilor;
(iv) atribuirii și acordării premiilor;
(v) îndeplinirii obligațiilor fiscale și financiar-contabile ale Operatorului
și Împuternicitului;
(vi) prevenirii, detectării și investigării tentativelor de fraudă a
sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau
costurile pe care le implică organizarea și desfășurarea Campaniei.
4. Temeiul juridic al prelucrării
Datele cu caracter personal vor
fi prelucrate în temeiul obligației contractuale care rezidă în Regulamentul
Campaniei, pe care Participantul are obligația de a-l consulta si de a-l
accepta în vederea participării la Campanie.
5. Destinatarii datelor cu caracter personal
Putem partaja datele cu caracter
personal colectate în cadrul Campaniei cu:
• Sediul
central al companiei, afiliații noștri și alte entități din cadrul grupului de
companii Zentiva, listate în Secțiunea (P) din documentul intitulat Politică
privind Protecția și Securitatea Datelor cu Caracter Personal, disponibil pe www.zentiva.ro, secțiunea GDPR (https://www.zentiva.ro/gdpr).
• Furnizorii
de servicii care acționează în numele nostru: ex: firma de curierat;
• Terțe
părți în cazul vânzării sau transferului activității sau activelor
noastre;
• Instituțiilor/autorităților
(centrale și/sau locale) competente, în cazurile în care de legislația
aplicabilă in vigoare impune o astfel de obligație.
Nu partajăm și nu dezvăluim în
niciun alt fel datele cu caracter personal pe care
le prelucrăm cu privire la dvs., cu excepția celor descrise în prezenta Notă de
Informare, sau dezvăluite în alt mod la momentul colectării datelor.
Putem partaja datele cu caracter
personal pe care le colectăm pentru îndeplinirea scopurilor de prelucrare
menționate la punctul 3 de mai sus.
De asemenea, putem partaja datele
cu caracter personal cu furnizorii noștri de servicii care ne oferă servicii în
legătură cu scopurile descrise în prezenta Notă de Informare, respectiv în Regulamentul
Campaniei. Solicităm acestor furnizori de servicii, prin contract, să
prelucreze datele cu caracter personal doar în conformitate cu instrucțiunile
noastre și, după cum este necesar, să efectueze servicii în numele nostru și să
respecte cerințele legale. De asemenea, le cerem să protejeze securitatea și
confidențialitatea datelor cu caracter personal pe care le prelucrează în
numele nostru, prin implementarea unor măsuri de securitate tehnice și
organizatorice adecvate și a obligațiilor de confidențialitate care îi obligă
din punct de vedere legal pe angajații care prelucrează datele cu caracter personal.
De asemenea, putem dezvălui date
cu privire la dvs.: (i) în cazul în care suntem obligați să facem acest lucru
prin lege sau în urma unui litigiu, (ii) ca răspuns la o solicitare din partea
unei instanțe, a autorităților de aplicare a legii sau a funcționarilor
guvernamentali sau (iii) atunci când considerăm că divulgarea este necesară sau
adecvată pentru a preveni vătămarea fizică sau pierderea financiară sau în
legătură cu o investigație a unei activități frauduloase sau ilegale,
suspectată sau reală.
De asemenea, ne rezervăm dreptul
de a transfera datele cu caracter personal pe care le deținem cu privire la
dvs. în cazul în care vindem sau cesionăm total sau parțial compania sau
activele noastre. În cazul în care o astfel de vânzare sau cesiune va avea loc,
vom depune eforturi rezonabile pentru a îndruma cesionarul să utilizeze datele
cu caracter personal pe care ni le-ați furnizat într-o manieră conformă cu
legislația aplicabilă.
6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale
Participanților declarați necâștigători vor fi stocate timp de 90 de zile de la
încheierea Campaniei, cu excepția situației în care au optat pentru primirea de
alte informații din partea Împuternicitului cum ar fi newsletter, marketing etc.
Datele cu caracter personal ale
câștigătorilor, vor fi stocate conform prevederilor legale aplicabile în
materie financiar-contabilă, respectiv 10 (zece) ani de la data acordării
premiului.
La expirarea perioadei de stocare
a datelor cu caracter personal, Coorganizatorul va sterge/distruge aceste date
de pe mijloacele de prelucrare si stocare.
7. Drepturile persoanelor vizate
Cu excepția cazului în care legea
prevede altfel, aveți drepturile prevăzute de art. 15 -22 din RGPD, respectiv:
i.
dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter
personal;
ii.
dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter
personal;
iii.
dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter
personal / dreptul de a fi uitat;
iv.
dreptul la restricționarea prelucrării;
v.
dreptul de a se opune prelucrării, exceptând cazul în
care dispoziții legale prevăd contrariul;
vi.
dreptul la portabilitate a datelor;
vii.
dreptul de a depune o plângere în fața Autorității Naționale
de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (A.N.S.P.D.C.P.);
viii.
dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate
exclusiv pe prelucrare automatizată, inclusiv profilarea;
Pentru
detalii suplimentare, vă rugăm să consultați Secțiunea (K) din documentul
intitulat Politică privind Protecția și Securitatea Datelor cu Caracter
Personal, disponibil pe www.zentiva.ro, secțiunea GDPR (https://www.zentiva.ro/gdpr).
Acolo unde prelucrarea datelor
dumneavoastră cu caracter personal se bazează doar pe consimțământul
dumneavoastră, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment,
fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului
înainte de retragerea acestuia.
Cu excepția dreptului de a
formula o plângere la A.N.S.P.D.C.P., conform celor de mai sus, aceste drepturi
pot fi exercitate prin trimiterea unei solicitări scrise adresate
Responsabilului cu Protecția Datelor, folosind toate sau oricare din datele de
contact listate mai jos:
Ø adresa de e-mail
DPO(at)zentiva.com; și/sau
Ø la sediul Operatorului,
din București, Bd. Theodor Pallady, nr.50, sect.3, cod poștal 032266; și/sau
Ø prin completarea
formularului disponibil aici: https://www.zentiva.ro/gdpr/rights .
Nu faceți obiectul unei decizii
bazate exclusiv pe Prelucrarea automată a Datelor dumneavoastră cu caracter personal, inclusiv profilare.
8. Protecția datelor cu caracter personal aparținând
minorilor
Întrucât la Campanie pot
participa exclusiv persoanele fizice cu vârsta de minimum 18 ani la data începerii
Campaniei, nu vor fi prelucrate date aparținând persoanelor cu vârsta mai mică
de 18 ani. În situația în care Împuternicitul primește date cu caracter
personal aparținând persoanelor cu vârsta mai mică de 18 ani, aceste date vor
fi imediat șterse/distruse de pe mijlocele de prelucrare ale Împuternicitului. În
cazul în care un părinte sau un titular al autorității părintești notifică
prelucrarea unor date cu caracter personal aparținând unor persoane cu vârsta
mai mică de 18 ani, Împuternicitul va șterge/distruge imediat aceste date de pe
mijlocele de prelucrare.
9. Securitatea datelor cu caracter personal
Împuternicitul se obligă să
implementeze măsuri tehnice și organizatorice adecvate, în vederea asigurării
unui nivel de securitate corespunzător datelor cu caracter personal aparținând Participanților
la Campanie. Împuternicitul se obligă să impună sub-împuterniciților săi obligații
similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va ține seama, în
special, de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal,
generate în special, în mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea,
modificarea, divulgarea neautorizată sau accesul neautorizat la datele cu
caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
Prin participarea la Campanie, Participanții
își exprimă acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal către
Împuternicit, în scopul includerii acestor date cu caracter personal în baza de
date a Împuternicitului, în scopul participării la Campanie, identificării și
validării ca și câștigător, înmânării și primirii premiului.
10. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter
personal
Împuternicitul are dreptul de a
modifica prezenta Anexa la Regulament oricând pe durata desfășurării Campaniei,
numai în cazul în care se descoperă măsuri mai eficiente pentru protejarea și
securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate și fără a
afecta drepturile și libertățile acestora. Orice astfel de modificare va fi
publicată pe site-ul Împuternicitului și/sau al Campaniei, respectiv va fi adusă
la cunoștința Participanților prin aceleași mijloace prin care au fost
încunoștiințate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
Datele cu caracter personal ale Participanților
la Campanie vor fi prelucrate în conformitate cu prevederile Regulamentului nr.
679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește
prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor
date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția
datelor).
Prezentul Regulament a fost
redactat si emis la data de 17 noiembrie 2023.
Organizator Coorganizator
LABORMED PHARMA TRADING S.R.L. MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L