SECTIUNEA 1. ORGANIZATORI
Campania „Meet&Greet Depeche
Mode” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de catre MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L
(„Organizatorul”), cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la
Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic
de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, pe postul de radio MAGIC FM, post
a carui licenta este detinuta de societatea afiliata AG RADIO HOLDING SRL (“AG
RADIO HOLDING”/ Partener)
si
Cat Music SRL cu sediul social in Bucuresti,
Bdul. Ficusului 5-7, Bl. XX/7, Parter, Sectorul 1, cod unic de inregistrare CIF
15611681, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul
Bucuresti J40/9982/2003, reprezentant in Romania al Sony Music Entertainment,
in calitate de co-organizator.
Campania se va desfasura conform prezentului regulament
(„Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul
este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei aplicabile
in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul
MAGIC FM din Splaiul Unirii, nr. 165, etaj 10, Sector 3, Bucuresti cat si prin
afisare pe site-ul www.magicfm.ro.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica
Regulamentul, respectiv de a opri, de a suspenda sau de a prelungi desfasurarea
acestei Campanii, fara a fi obligat sa justifice aceste decizii si fara a fi
obligat la plata de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice fel de
modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare/prelugire a desfasurarii
Campaniei sa intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul www.magicfm.ro sau dupa anuntarea acestora pe postul radio Magic
FM. Scopul campaniei este de crestere a audientei radioului Magic Fm si
vizibilitatea marcilor mentionate in sectiunea 4 de mai jos.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE
DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul
Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio „Magic FM”, care poate fi receptat
in Bucuresti si in alte 29 de orase din Romania.
SECTIUNEA 3. DURATA
CAMPANIEI
Campania se va desfasura incepand cu data de 11 iulie 2023
si pana la data de 14 iulie 2023, inclusiv. Concursurile au loc in intervalul 11
iulie 2023 si pana la data de 14 iulie 2023 inclusiv, in cadrul programelor
postului Magic FM, din intervalul orar 07.00 - 10:00 de marti până vineri.
SECTIUNEA 4. MARCILE SI
PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci: Magic
FM.
SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA
CAMPANIE
In vederea participării la
Campanie, participantilor nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de
taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de catre Organizator. Cu toate
acestea, participantii vor suporta cheltuielile normale pentru servicii care
fac posibila participarea la Campanie, anuntarea castigatorilor, precum si
servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la
locul predarii premiu, etc.
Pentru a participa la campanie si
pentru a putea castiga premiile acordate de catre Organizator, Participantii
trebuie sa urmeze intocmai pasii urmatorii:
a. Participantul va urmari Campania difuzata pe postul de
radio “Magic FM’ conform Secțiunii 3.
b. Participantul va transmite un mesaj prin intermediul
aplicatiei Whatsapp la numărul 0734220044 aparținând Magic FM datele lui (nume,
prenume, si localitatea de reședință/domiciliu)
si raspunsul la intrebarea/sau cerinta adresata de Dj-ii Magic FM. De
asemenea, la semnalul realizatorului de program, participantii pot fi invitati
sa apeleze direct nr de telefon din redactie, numar cu tarif normal.
Organizatorul nu raspunde pentru eventualele
disfuncționalități ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi:
distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau
administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.
Prin inscrierea la Concursul
Campaniei, participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si
isi exprima acordul in privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt
aplicabile, participarea la concursul Campaniei implicand obligativitatea
respectarii integrale a prevederilor prezentului Regulament.
Organizatorul isi rezerva dreptul
(i) de a anula orice participare la Campanie care se efectueaza prin incalcarea
prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul
constatarii unor asemenea situatii.
SECTIUNEA 6. MODUL DE
DESFASURARE AL CAMPANIEI
In perioada 11 - 14
iulie 2023 inclusiv, in intervalul orar 07:00-10:00, Marti - Vineri, in prima
etapa a concursului ascultatorii radio Magic FM sunt indemnati sa se inscrie
prin mesaje Whatsapp la numarul 0734 22 00 44 (tarif normal) cu mesajul/raspuns
specific intrebarii / cerinta adresate de Djii MagicFm pe postul de radio Magic FM.
In a doua etapa a concursului, dintre ascultatorii
care au raspuns la prima cerinta, va fi selectat primul ascultator si va fi
apelat pentru a raspunde unui numar de 3 (trei) intrebari. Daca raspunde corect
la 2 din cele 3 intrebari este declarat castigator.
Daca nu raspunde corect decat la 1 (una) dintre cele
trei intrebari adresate de DJ, este descalificat si se preia urmatorul
ascultator care a indeplinit cerinta din prima etapa a concursului.
Mecanismul se repeta
la fiecare editie de concurs din cadrul Campaniei.
Criteriile de jurizare:
a. Respectarea cerintei cu privire
la intrebarea adresata;
b. Respectarea regulamentului
campaniei;
Mesajele
/ Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in
considerare, legatura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie
va fi intrerupta si participantul descalificat. Organizatorul nu isi asuma
responsabilitatea privind continutul raspunsurilor, sau pentru raspunsuri care
cad sub incidenta drepturilor de autor,
raspunderea revenind in totalitate participantului la Campanie. Participantul la campanie are obligatia de a
furniza Organizatorului informatii corecte si complete si de a ii furniza toate
informatiile solicitate conform regulamentului.
Un participant poate
castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei.
Daca se constata ca un participant declarat anterior castigator a mai fost
declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.
In cazul in care premiul nu va fi
acordat, va ramane in posesia Organizatorului.
SECTIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI
Pe parcursul campaniei vor fi acordate 4 (patru) premii, fiecare
premiu constând în:
- intalnire cu membrii trupei Depeche Mode, in cadrul concertului
de la Bucuresti, Arena Nationala, 26 iulie 2023.
- acces in Gazon A, in cazul in care biletul detinut deja de
castigator nu este destinat acestui spatiu.
Intalnirea cu membrii trupei Depeche Mode are loc in spatiul
destinat concertului de pe Arena Nationala, la data concertului 26 iulie 2023,
in termenii si conditiile stabilite de co-organizatorul concursului Cat Music SRL,
reprezentant in Romania al Sony Music Entertainment, termeni si conditii
respectate de castigatori in baza prezentului Regulament al Campaniei.
Premiul va fi acordat
castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a
nerespectarii prezentului regulament.
Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului
câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea contravalorii premiului
in bani si nici
nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor
premiilor.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi durata
Campaniei și de a adauga la concursurile
Campaniei si alte premii in afara de cele enuntate mai sus, sub conditia
anutarii acestura pe postul de radio Magic FM.
SECTIUNEA 8. DREPTUL DE
PARTICIPARE
La campanie poate participa orice persoana fizica
rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani împliniți la data organizării
concursului.
Nu pot participa la Campanie angajatii Organizatorului,
ai societatii A.G. Radio Holding SRL (titularul licentei de emisie a postului
de radio „Magic FM”), precum si ai celorlalte companii implicate contractual in
organizarea campaniei si/sau mentionate in prezentul regulament. Nu au dreptul
de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor
mentionate anterior.
Organizatorul isi rezerva dreptul (i) de a
anula orice participare la Campanie care se efectueaza prin incalcarea
prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul
constatarii unor asemenea situatii.
SECŢIUNEA 9.
ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Castigatorii campaniei vor fi anuntati pe loc, in direct
pe postul de radio „Magic FM”, urmand ca, ulterior, sa completeze un formular
de intrare in posesie a premiului/predare primire.
Reprezentantul Organizatorului va contacta castigatorul
telefonic, in minimum 10 zile lucratoare de la data castigarii unei editii a concursului
campaniei.
Orice discrepante intre datele de identificare (nume,
prenume, varsta si numar de telefon) furnizate la momentul inscreirii in
campanie, si cele furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept
castigator al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul
sa descalifice Participantul, si respectiv sa refuze acordarea premiului.
Premiile campaniei sunt acordate dupa intocmirea
formalitatilor necesare de punere in posesie.
Participantii care castiga una dintre editiile de concurs
a Campaniei, nu mai au dreptul sa participe la aceasta campanie dupa momentul
castigarii premiului.
In cazul in care un participant se inscrie din nou in Campanie,
dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din
nou un premiu.
Predarea premiului va fi insotita de semnarea obligatorie
a unui Proces Verbal de predare-primire. Procesul Verbal va contine, printre
altele, datele de identificare ale participantului, denumirea premiului si date
dintre cele care au fost mentionate telefonic.
Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun Participant
sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul estimat de premii, atunci
premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.
Daca sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor,
Organizatorul are dreptul de a nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a
solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari din punct de vedere
juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti)
respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.
In cazul in care castigatorul este o persoana lipsita de
capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu sau prezinta
handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica, acesta este indreptatit sa
intre in posesia Premiului numai in prezenta reprezentantului sau legal.
Formalitatile necesare de punere in posesie se poate intocmi
la urmatoarea adresa: Bucuresti, Splaiul Unirii, nr. 165, cladirea TN Offices 1,
Etaj 10, Sector 3 si/sau in fata notarului public, dupa caz, in minimum 10 zile
lucratoare si maximum 40 zile lucratoare de la data castigarii editiei de
concurs a campaniei. Organizatorul poate prelungi acest termen atunci când din
motive organizatorice nu poate încheia formalitățile de acordare a premiului
înăuntrul termenului, cu condiția ca noul termen si situațiile ce au determinat
întârzierea formalităților sa fie comunicate câștigătorilor.
Premiile neacordate vor ramane in posesia
Organizatorului care poate dispune liber de acestea in maniera pe care o va
considera necesara sau potrivita intereselor sale.
SECTIUNEA 10 PROTECTIA DATELOR
PERSONALE
Prin participarea la aceasta Campanie vor fi colectate
date cu caracter personal de la Participantii la Campanie. Fiecare Participant
înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea desfasurarii
Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in scopul
desemnarii castigatorului si acordarii premiului stabilit prin prezentul
Regulament.
-Pentru activitati
ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a
datelor cu caracter personal se va efectua in baza consimtamantului
Participantilor. Organizatorul garanteaza ca prelucrarea oricaror date
personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE)
2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016
privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu
caracter personal („Regulamentul UE”).
Organizatorul vor pastra confidentialitatea cu privire la
datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in scopurile
stabilite prin Regulament si le va transmite catre terti exclusiv sub obligatie
de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date personale in
vederea desfasurarii prezentei Campanii.
Drepturile Participantilor privind datele cu caracter
personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza
prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte detalii
relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul Anexei
1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.
SECTIUNEA 11. LITIGII
Eventualele litigii aparute între Organizator si
participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.
In cazul in care orice participant are de semnalat un
incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune
in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in
termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio
sesizare nu va mai fi luata in considerare de catre Organizator. Organizatorul va
formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile
lucratoare.
In cazul in care petentul nu este multumit de
raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are
posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente,
respectiv Judecătoria Sector 3 București.
Organizatorul nu isi vor asuma nicio raspundere cu
privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor
castigate de catre participanti.
Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere cu privire la
nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de
Internet.
Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere in cazul in
care ii sunt comunicate informatii false sau eronate. Premiile se vor acorda numai
acelor Participanti ale caror date sunt transmise/comunicate in cadrul
Campaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
Organizatorul nu raspunde pentru eventuale
disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor
terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau
administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.
Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii
declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa respecte si sa se conformeze
tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament si ale
legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA 12.
INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania va putea fi intrerupta in caz de forta majora
sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe
site-ul www.magicfm.ro sau pe postul de radio Magic FM.
SECTIUNEA 13.
REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul
www.magicfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor
prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor
prezentului Regulament. Prezentul regulament se completează cu Regulamentul
general aplicabil in cadrul concursurilor MagicFM afisat pe site-ul www.magicfm.ro
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricand
prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind
eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii modificarilor pe
site-ul www.magicfm.ro si/sau anuntarii modificarilor pe postul de radio Magic
FM.
Modificarile/forma modificata a Regulamentului intra in
vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre urmatoarele 2(doua) momente:
a)
la publicarea pe site a Regulamentului modificat
b)
la prima anuntare a modificarilor pe postul de radio „Magic
FM”
ANEXA nr. 1 - Informatii cu privire la
prelucrarea datelor cu caracter personal –
1. Date
privind operatorul de date cu caracter personal si
imputernicitul/subimputernicitii
In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter
personal ale participanților vor fi prelucrate de catre:
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul
Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti,
Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul
Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal
RO , „Operatorul”.
prin intermediul A.G. RADIO HOLDING S.R.L, cu
sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera
D, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe
langa Tribunalul Bucuresti J40/4780/2013, cod unic de inregistrare 31491668,
atribut fiscal RO „Imputernicit”
si
Cat Music in calitate de "Sub-Imputernicit"
Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau
exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu
caracter personal sunt urmatoarele:
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul
Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti,
Romania, email: privacy@mgsi.ro.
2. Categorii
de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitului
va colecta de la periciopanti urmatoarele
categorii de date cu caracter personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) numar
de telefon mobil in format national de 10 cifre;
(iv) varsta;
(v) localitatea
de resedinta/domiciliu
In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Imputernicitului
se va colecta suplimentar de la castigatori urmatoarele categorii de date cu
caracter personal:
(i) adresa
de email pentru a exista o alternativa de comunicare;
(ii) adresa
postala pentru expedierea premiilor in situația in care formalitățile de
acordare a premiilor se realizează prin curier;
(iii) codul
numeric personal numai pentru castigatorii ale caror premii depasesc valoarea
de 600 lei, pentru virarea impozitului pentru veniturile din premii.
Varsta si localitatea vor fi colectate doar pentru a
putea verifica daca varsta Participantilor si rezidenta este conform
Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul
inscrierii in Campanie si rezident in Romania.
3. Datele cu caracter personal ale participantilor la
Campanie vor fi prelucrate de catre Operator prin intermediul Imputernicitului
si Subimputernicitilor, in vederea:
(i) organizarii
si desfasurarii Campaniei;
(ii) desemnarii
si validarii castigatorilor;
(iii) atribuirii
premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale
Operatorului.
4. Temeiul
juridic al prelucrarii
Datele vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului si/
sau al interesului legitim, prin acceptarea de catre persoana vizata a
Regulamentului si a anexelor la acesta.
5. Destinatarii
datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei
de catre Operator vor fi vor fi dezvaluite curierului in vederea livrarii
premiului castigatorilor, precum si autorităților, in cazurile in care
Operatorul trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația in vigoare.
6. Perioada
de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati
necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei, cu
exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii din
partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc;
Datele cu caracter personal ale castigatorilor, vor fi
stocate de catre Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie
financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data acordarii premiului.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter
personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de
prelucrare si stocare impunand imputernicitului sau obligatii similare.
Datele cu caracter personal ale necastigatorilor vor fi
distruse de catre Operator si Imputerniciti in termen de 60 de zile de la
incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, cu exceptia
situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii din partea
Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc, pana la
momentul distrugerii acestora.
7. Drepturile
persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si
transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei,
urmatoarele drepturi:
(i) dreptul
de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara
ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza
consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
(ii) dreptul
de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
(iii) dreptul
de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
(iv) dreptul
de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
(v) dreptul
la restrictionarea prelucrarii;
(vi) dreptul
de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad
contrariul;
(vii) dreptul
la portabilitate a datelor;
(viii) dreptul
de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a
Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
8. Protectia
datelor cu caracter personal apartinand minorilor
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele
fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi
prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani.
In situatia in care Operatorul / Imputernicitul primeste date cu caracter
personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor
fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale
Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al
autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal
apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul /
Imputernicitul va sterge distruge imediat aceste date de pe mijlocele de
prelucrare si stocare.
9. Securitatea
datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si
organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate
corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la
Campanie. Operatorul se obliga sa impuna imputernicitilor obligatii similare.
La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de
riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in
special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea,
divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal
transmise, stocate sau prelucrate.
Prin participarea la Campanie, participantii isi exprima
acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal catre Operator,
in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a
Operatorului, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca
si castigator, inmanarii si primirii premiului.
10. Modificarea
politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la
Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se
descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu
caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si
libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul
Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata
Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost încunoștințate cu
privire la Regulament.
11. Alte
prevederi
Datele personale ale participanților la Campanie vor fi
procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind
protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu
caracter personal si privind libera circulație a acestor date.
Prezentul Regulament s-a redactat si emis in data de
10.07.2023.
Organizator
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L.