SECTIUNEA 1. ORGANIZATORI
Campania „SENDO are grija de inima ta” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”)
este organizata de către Sidaya Pharma Romania S.R.L., cu sediul in str. Turturelelor nr. 50, et. 4, ap. 8,
sector 3, Bucuresti, cod fiscal RO 22716745, inregistrata la Registrul
Comertului cu nr. J40/21052/09.11.2007, reprezentata
legal de IANCU FLORIN in calitate de Country Manager si STAVROSITU NICOLETA in
calitate de Administrative Manager, denumita in continuare „Organizatorul”.
Campania se desfasoara prin intermediul MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L („Coorganizatorul”), cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj
10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul
Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod de inregistrare fiscala
13869251, atribut fiscal RO, pe postul de radio MAGIC FM, post a carui licenta
este detinuta de societatea afiliata AG RADIO
HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”), reprezentata legal prin dl. Florin
Ciobica
(Organizatorul si Co-Organizatorul vor fi
denumiti in continuare, impreuna, „Organizatorii”)
Campania se va
desfasura conform prezentului regulament („Regulamentul”), care este
obligatoriu pentru toti participanții. Regulamentul este intocmit si adus la
cunostinta publicului conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil
in mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul MAGIC FM din Splaiul Unirii,
nr. 165, etaj 10, Sector 3, Bucuresti cat si prin afisare pe site-ul www.magicfm.ro.
Prezentul Regulament este intocmit in conformitate cu prevederile Ordonantei
Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de
piata, cu toate modificarile si completarile ulterioare; si cu prevederile
Regulamentului European 679/2016 privind protectia persoanelor fizice, in ceea
ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera
circulatie a acestor date (“GDPR”).
Orice
modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in
acte aditionale care vor fi comunicate catre public prin actualizarea
Regulamentului si publicarea acestuia, in forma actualizata, pe site-ul www.magicfm.ro si la sediul Magic
FM, cu cel putin 24 ore, inainte ca modificarile sa intre in vigoare.
Organizatorii nu isi asuma raspunderea pentru neluarea la cunostinta a
modificarilor de catre Participanti, atata timp cat acestea sunt afisate
pe/prin mijloacele mai sus amintite.
In caz de forta
majora sau a unor situatii fortuite, campania
va putea fi intrerupta/suspendata de catre Organizatori, oricand in timpul
duratei de desfasurare.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este
organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmând a fi difuzata pe
postul de radio „Magic FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in
alte 29 orase din Romania si pe internet, pe site-ul www.magicfm.ro.
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
Campania se va
desfasura in perioada 13 februarie – 17
februarie 2023. Concursurile cu premii au loc in perioada 13 februarie – 17
februarie 2023, in cadrul programelor postului Magic FM, din intervalul orar
07.00-10.00, 5 (cinci) ediții de concurs cu cate 2 (doua) premii fiecare.
SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta
campanie sunt incluse urmatoarele marci: Magic FM, SENDO.
SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE
In vederea participării la Campanie, participanților nu le vor fi impuse
in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de către
Organizatori. Cu toate acestea, participanții vor suporta cheltuielile normale
pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, anunțarea câștigătorilor,
precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu
deplasarea la locul predării premiului etc.
Pentru a participa la campanie si pentru a putea câștiga premiile
acordate de către Organizator, Participanții trebuie sa urmeze întocmai pașii următori:
a.
Participantul va urmări
Campania difuzata pe postul de radio “Magic FM” conform Secțiunii 2 de mai sus.
b.
Participantul va
transmite un SMS sau mesaj prin intermediul aplicației Whatsapp la numărul 0734220044 aparținând
Magic FM cu datele lui (nume, prenume, data nasterii si localitatea de
reședință/domiciliu) si raspunsul la
intrebarea/cerinta adresata de Dj-ii Magic FM.
Organizatorii nu
raspund pentru eventualele disfuncționalități ale terților sau sistemelor
acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de
telefonie, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii,
internet etc.
Prin inscrierea la Concursul Campaniei, participanții confirma
cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privința acceptării
regulilor si condițiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concursul
Campaniei implicând obligativitatea respectării integrale a prevederilor
prezentului Regulament.
Organizatorii isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la
Campanie care se efectuează prin încălcarea prezentului Regulament si (ii) de a
refuza acordarea premiilor in cazul constatării unor asemenea situații.
SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
In perioada 13 februarie – 17 februarie 2023, in intervalul orar 07:00-10:00, la semnalul de
concurs, ascultătorii radio Magic FM sunt indemnati sa se inscrie prin mesaje
SMS sau Whatsapp la numarul 0734220044 (tarif normal) cu datele necesare participarii si mesajul/raspunsul
specific intrebarii/cerintei adresate de Dj-ii MagicFm pe postul de radio Magic
FM in ziua respectiva. Acestia vor alege apoi dintre mesajele primite, primele 2
(doua) mesaje care contin raspunsul corect la intrebarea adresata de DJ si pot
intra in direct cu ascultătorii care le-au trimis, pentru a-i declara câștigători.
Realizatorii/Dj-ii emisiunii de la Magic FM decid asupra mesajelor apreciate ca
fiind castigatoare. Decizia lor este finala. Mecanismul se repeta la fiecare
editie de concurs din cadrul Campaniei.
Criteriile de jurizare:
a. Respectarea cerintei cu privire la intrebarea adresata;
b. Respectarea regulamentului campaniei
Mesajele / Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor
fi luate in considerare, legatura telefonica sau comunicarea cu participantul
la Campanie va fi intrerupta si participantul descalificat. Organizatorii nu
isi asuma responsabilitatea privind continutul raspunsurilor sau pentru
raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in
totalitate participantului la Campanie.
Un participant poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada
desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat anterior
castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul
premiu castigat.
In cazul in care premiul nu va fi acordat, acesta va fi restituit catre
Organizator.
SECTIUNEA 7.
PREMIILE OFERITE
Pe parcursul derulării Campaniei se vor acorda 10 premii, cate 2 (doua)
premii la fiecare editie de concurs, fiecare premiu constand în: 1(un) tensiometru
SENDO Advance 3 si 1 (un) cantar corporal digital STRICT, in valoare cumulata
de 325,45 lei (TVA inclus).
Valoarea totala a
premiilor este de 3.254,50 lei TVA inclus.
Premiul va fi
acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a
nerespectarii prezentului regulament. Premiul va fi trimis pe adresa de email comunicata de castigator.
Nu este permisă,
în nicio situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi
sau acordarea contravalorii premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.
SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE
La campanie poate
participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani
împliniți la data organizării concursului.
Nu pot participa
la Campanie angajatii Organizatorului, ai Coorganizatorului, ai societatii AG
Radio Holding SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Magic
FM”), precum si ai celorlalte societati implicate in organizarea campaniei
si/sau mentionate in prezentul regulament. Nu au dreptul de a participa la
campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate
anterior.
SECŢIUNEA 9. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Câștigătorii
campaniei pot fi anunțați pe postul de radio „Magic FM”, urmând ca,
ulterior, sa fie îndeplinite procedurile de validare si predare a premiului.
Reprezentantul Coorganizatorului
va contacta câștigătorul telefonic, in minimum 10 zile lucrătoare de la data
castigarii unei editii a concursului campaniei, , in vederea completarii
datelor necesare pentru transmiterea premiului. In acest sens, castigatorul va
comunica Co-organizatorului adresa la care doreste sa primeasca premiul
castigat in cadrul Campaniei.
Orice discrepante
intre datele de identificare (nume, prenume, vârsta, număr de telefon si localitatea de reședință/domiciliu) furnizate la momentul
inscreirii in campanie si cele furnizate ulterior desemnarii participantului
respectiv drept câștigător al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament,
indreptateste Organizatorul sa descalifice Participantul si respectiv, sa
refuze acordarea premiului.
Transmiterea
premiului catre castigator se va face de catre Co-organizator, in numele
Organizatorului, prin curier.
Participanții
care castiga una dintre editiile de concurs ale Campaniei, nu mai au dreptul sa
participe la aceasta Campanie dupa momentul castigarii premiului.
In cazul in care
un participant se inscrie din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va
fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.
Daca in timpul
Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini
Participanti decat numarul estimat de premii, atunci premiile ramase
neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.
Daca sunt
identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorii are dreptul de a
nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora
astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul
organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane
pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.
In cazul in care
castigatorul este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are
capacitate restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza
capacitatea de a comunica, acesta este indreptatit sa intre in posesia
Premiului numai in prezenta reprezentantului sau legal.
Transmiterea
premiului se va realiza in termen de minim 10 zile lucrătoare și maxim 40 de zile
lucrătoare de la data câștigării premiului. Organizatorii pot prelungi acest
termen atunci când din motive organizatorice nu pot încheia formalitățile de
acordare a premiului înăuntrul termenului, cu condiția ca noul termen si
situațiile ce au determinat întârzierea formalităților sa fie comunicate
câștigătorilor.
Câștigătorul desemnat nu are
dreptul sa solicite alte produse sau servicii in schimbul premiului castigat
sau contravaloarea in bani a acestuia. In cazul in care castigatorul nu poate
fi contactat prin utilizarea datelor de contact transmise sau refuza primirea
premiului cu ocazia contactarii sale, acesta va pierde dreptul de atribuire a
premiului, care va ramane la dispozitia Organizatorului.
SECTIUNEA 10 PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
Prin participarea
la acesta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participanții
la Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor
personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea
datelor se realizeaza in temeiul obligatiei contractuale ce rezida in prezentul
Regulament, in scopul desfasurarii Campaniei, desemnarii castigatorului si al acordarii
premiului stabilit prin prezentul Regulament.
Pentru activitati
ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a
datelor cu caracter personal se va efectua in baza consimtamantului
Participantilor. Organizatorii garanteaza ca prelucrarea oricaror date
personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor GDPR.
Organizatorii vor
pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor,
le vor utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le vor transmite
către terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul
prelucrarii acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii.
Drepturile
Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu
caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul
prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu
caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la
prelucrarea datelor cu caracter personal”.
Organizatorul Sidaya
Pharma Romania SRL nu va intra in posesia datelor cu caracter personal
colectate de catre co-organizatorul MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, acesta din urma fiind
singurul responsabil de prelucrarea acestor date.
SECTIUNEA 11. LITIGII. LIMITAREA RASPUNDERII.
Eventualele
litigii aparute între Organizatori si participanții la campanie se vor rezolva
pe cale amiabila.
In cazul in care
orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea
campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului
cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data
incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in
considerare de către Organizator. Organizatorul va formula un raspuns la
sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucrătoare.
In cazul in care
petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare
a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti
romane competente.
Organizatorii nu
isi vor asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale
institutiilor asupra premiilor castigate de către participanti.
Organizatorii nu
isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie
fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.
Organizatorii nu
isi asuma nicio raspundere in cazul in care le sunt comunicate informatii false
sau eronate. Premiile se vor
acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt transmise/comunicate in
cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
Organizatorii nu
raspund pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a
actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica,
operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii,
cablu TV sau altii asemenea.
Prin participarea
la aceasta Campanie, Participanții declara si garanteaza faptul ca sunt de
acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si
conditiilor prezentului Regulament si ale legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania va putea
fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, cu
notificarea imediata a publicului pe site-ul www.magicfm.ro sau pe postul de
radio Magic FM.
SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul
campaniei este disponibil pe site-ul www.magicfm.ro. Participarea la aceasta
campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si
obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament. Prezentul
regulament se completează cu prevederile generale privind premiile castigate in
cadrul concursurilor MagicFM afisate pe site-ul www.magicfm.ro
Organizatorii
SIDAYA PHARMA ROMANIA S.R.L., MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL
S.R.L
reprezentată prin reprezentata prin
Florin Iancu Florin
Ciobica
Nicoleta Stavrositu
ANEXA nr. 1 - Informatii cu privire la prelucrarea
datelor cu caracter personal –
1. Date
privind organizatorii concursului
In vederea desfasurarii Campaniei, organizatorul este Sidaya
Pharma Romania S.R.L.,
cu sediul in str. Turturelelor nr. 50, et. 4, ap. 8, sector 3, Bucuresti, cod
fiscal RO 22716745, inregistrata la Registrul Comertului cu nr.
J40/21052/09.11.2007
Orice date cu caracter personal ale participanților vor
fi colectate, prelucrate si gestionate exclusiv de către:
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la
Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic
de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO
în calitate de „coorganizator”.
prin intermediul AG RADIO HOLDING S.R.L, cu sediul
social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera C,
Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe
langa Tribunalul Bucuresti J40/15043/2007, cod unic de inregistrare 20211002,
atribut fiscal RO.
Datele de contact ale coorganizatorului pentru
nelamuriri sau exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu privire la
datele cu caracter personal sunt urmatoarele:
email: publicitate@magicfm.ro
2. Categorii
de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei
In cadrul
Campaniei, Coorganizatorul va colecta si preluca de la participanti,
urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) numar de telefon mobil in format
national de 10 cifre;
(iv) localitatea de resedinta/domiciliu;
(v) data nasterii.
Data nasterii si
localitatea vor fi colectate doar pentru a putea verifica daca varsta
Participantilor si rezidenta este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie si
rezident in Romania.
Suplimentar, de
la participanții declarați câștigători, se va colecta:
(i)
adresa e-mail pentru a exista o alternativa
de comunicare in vederea îndeplinirii formalităților de acordare a premiului;
(ii)
adresa de
expediere a premiului;
3. Datele cu caracter personal ale participantilor
la Campanie vor fi prelucrate de către Coorganizator in vederea:
(i) organizarii
si desfasurarii Campaniei;
(ii) desemnarii
si validarii câștigătorilor;
(iii) atribuirii
premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Organizatorului
si Coorganizatorului.
4. Temeiul
juridic al prelucrarii
Datele vor fi prelucrate in temeiul obligatiei
contractuale care rezida in Regulamentul Campaniei pe care Participantul are
obligatia de a-l consulta si de a-l accepta in vederea participarii la
Campanie.
5. Destinatarii
datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei
de către Coorganizator vor fi dezvaluite autorităților, in cazurile in care Coorganizatorul
trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația in vigoare.
6. Perioada
de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati
necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei, cu
exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii din
partea Coorganizatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc;
Datele cu caracter personal ale câștigătorilor, vor fi
stocate de către Coorganizator conform prevederilor legale aplicabile in
materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data acordarii
premiului.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter
personal, Coorganizatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de
prelucrare si stocare.
Datele cu caracter personal ale necastigatorilor vor fi
distruse de către Coorganizator in termen de 60 de zile de la incheierea
Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, cu exceptia situatiei in
care au optat pentru primirea de alte informatii din partea Coorganizatorului cum
ar fi newsletter, marketing, etc, pana la momentul distrugerii acestora.
7. Drepturile
persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si
transparente, Coorganizatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei,
urmatoarele drepturi:
i.
dreptul de a
solicita accesul la datele cu caracter personal;
ii.
dreptul de a
solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
iii.
dreptul de a
solicita stergerea datelor cu caracter personal
iv.
dreptul la
restrictionarea prelucrarii;
v.
dreptul de a se
opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
vi.
dreptul la
portabilitate a datelor;
vii.
dreptul de a
depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii
Datelor cu Caracter Personal.
8. Protectia
datelor cu caracter personal apartinand minorilor
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele
fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi
prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani.
In situatia in care Coorganizatorul primeste date cu caracter personal
apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat
sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Coorganizatorului.
In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica
prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta
mai mica de 18 ani, Coorganizatorul va sterge distruge imediat aceste date de
pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea
datelor cu caracter personal
Coorganizatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice
si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate
corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la
Campanie. Coorganizatorul se obliga sa impuna imputernicitilor obligatii
similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in
special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal,
generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea,
divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal
transmise, stocate sau prelucrate.
Prin participarea la Campanie, participanții isi exprima
acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal către Coorganizator,
in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Coorganizatorului,
in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si
castigator, inmanarii si primirii premiului.
10. Modificarea
politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale
Coorganizatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa
la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care
se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu
caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si
libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Coorganizatorului
si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin
aceleasi mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.
11. Alte
prevederi
Datele personale ale participanților la Campanie vor fi
procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind
protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu
caracter personal si privind libera circulație a acestor date.
Prezentul Regulament s-a redactat si emis in data de 10 februarie 2023.
Organizator Coorganizator
SIDAYA PHARMA ROMANIA S.R.L., MEDIA GROUP
SERVICES INTERNATIONAL S.R.L
reprezentată prin reprezentata prin
Florin Iancu
Nicoleta Stavrositu Florin
Ciobica