REGULAMENT MAGIC FM CAMPANIE PROMOTIONALA "MAGIC SUMMER - 2022".

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORI

Campania „MAGIC Summer" (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de catre MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L („Organizatorul”), cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, pe postul de radio MAGIC FM, post a carui licenta este detinuta de societatea afiliata AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”/ Partener)

Campania se va desfasura conform prezentului regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul MAGIC FM din Splaiul Unirii, nr. 165, etaj 10, Sector 3, Bucuresti cat si prin afisare pe site-ul  www.magicfm.ro.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfasurarea acestei Campanii, fara a fi obligat sa justifice aceste decizii si fara a fi obligat la plata de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice fel de modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii Campaniei sa intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul www.magicfm.ro  sau dupa anuntarea acestora pe postul radio Magic FM. Scopul campaniei este de crestere a audientei radioului Magic Fm si vizibilitatea marcilor mentionate in sectiunea 4 de mai jos.

SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio „Magic FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 29 de orase din Romania si pe Internet, pe site-ul www.magicfm.ro. precum si pe pagina de Facebook a postului de radio Magic FM.

SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI

Campania se va desfășura începând cu data de 11 iulie 2022 si pana la data de 2 septembrie 2022, inclusiv. Concursurile au loc pe durata campaniei, in cadrul programelor postului Magic FM, difuzate in intervalul orar 07:00 - 19:00, câte 4 (patru) ediții de concurs pe zi, de Luni pana Vineri.

SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

In aceasta campanie sunt incluse următoarele mărci: Magic FM

SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE

In vederea participării la Campanie, participantilor nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de catre Organizator. Cu toate acestea, participantii vor suporta cheltuielile normale pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, anuntarea castigatorilor, precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predarii premiu, etc.

Pentru a participa la campanie si pentru a putea castiga premiile acordate de catre Organizator, Participantii trebuie sa urmeze intocmai pasii urmatorii:

a.         Participantul va urmari Campania difuzata pe postul de radio “Magic FM’ conform art. 2.1

b.         Participantul va trimite mesaj catre postul de radio Magic FM la numarul  0734220044 numar cu tarif normal si va comunica raspunsul sau la întrebarea adresata de Dj-ii Magic FM.

Organizatorul nu raspunde pentru eventualele disfuncționalități ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.

Prin inscrierea la Concursul Campaniei, participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concursul Campaniei implicand obligativitatea respectarii integrale a prevederilor prezentului Regulament.

Organizatorul isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.

SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI

In perioada 11 iulie 2022 - 2 septembrie 2022 inclusiv, (in intervalul orar 07:00 - 19:00, de luni pana vineri) la semnalul de concurs, ascultătorii radio Magic FM sunt îndemnați sa trimită mesaj (la numărul de telefon oferit de realizatorul de program) si sa răspundă la întrebarea concursului, adresata de Djii Magic FM pe postul de radio Magic FM in ziua respectiva. Realizatorii/Djii emisiunii de la Magic FM decid asupra mesajului apreciat ca fiind câștigător. Decizia lor este finala. Mecanismul se repeta la fiecare ediție de concurs din cadrul Campaniei.

Criteriile de jurizare:

a. Respectarea cerinței cu privire la întrebarea adresata;

b. Respectarea regulamentului campaniei;

c. Creativitate / originalitate mesaj.

Mesajele / Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare, legatura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie va fi intrerupta si participantul descalificat. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea privind continutul raspunsurilor, sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la Campanie.

Un participant poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat anterior câștigător a mai fost declarat câștigător ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.

In cazul in care premiul nu va fi acordat, va ramane in posesia Organizatorului.

SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE

Pe parcursul derularii Campaniei se va acorda cate 1 premiu la fiecare editie a concursului, de luni pana vineri, in total 160 (unasutasaizeci) premii.  Premiile acordate sunt:

 8 (opt) premii constând într-un sejur în Grecia in valoare de 800 euro/fiecare (4000 lei), în insulele Thassos sau Halkidiki). Fiecare premiu include cazare cu mic dejun la hotel / vila 3* în luna septembrie 2022,  transport cu autocarul

 20 (doăzeci de premii) constând în câte 1 (un) sejur în Delta Dunării în lunine septembrie-octombrie 2022 in valoare de 3800 lei/fiecare.

Fiecare premiu include: 3 nopti cazare, cu 3 mese / zi tip buffet, pachet bauturi tip all inclusive, pescuit pe ponton, acces la facilitati de timp liber (loc de joaca, fotbal, tenis de masa), acces la piscina.

 - 22 (douăzecișidouă) de espressoare Heinner în valoare de 301,67 lei fiecare;

- 12 (douăsprezece) friteuze Heinner în valoare de 277,87 lei fiecare;

- 18 (optsprezece) bucăți grill electric Heinner în valoare de 299,88 lei fiecare;

- 16 (șaisprezece) mașini pâine Heinner în valoare de 242,17 lei fiecare;

- 14 (paisprezece) slow cooker Heinner în valoare de 162,44 lei fiecare;

- 14 (paisprezece) bucăți fierbător electric în valoare de 86,57 lei fiecare;

- 14 (paisprezece) sandwich maker Heinner în valoare de 77,95 lei fiecare;

- 12 (douăsprezece) storcătoare de fructe cu melc Heinner în valoare de 241,33 lei.

- 12 (douăsprezece) stații de călcat Heinner în valoare de 361,17 lei.

 Valoarea totală a premiilor este de 179.051,18 lei.

 Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament.

Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea contravalorii premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.

Organizatorul isi rezerva dreptul de adauga la concursurile Campaniei si alte premii in afara de cele enuntate mai sus, sub conditia anutarii acestora pe postul de radio Magic FM.

 SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE

La campanie poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani împliniți la data organizării concursului.

Nu pot participa la Campanie angajatii Organizatorului, ai societatii A.G. Radio Holding SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Magic FM”), precum si ai celorlalte firme implicate contractual in organizarea campaniei si/sau mentionate in prezentul regulament. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.

 SECŢIUNEA 9. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

Castigatorii campaniei vor fi anuntati pe loc, in direct pe postul de radio „Magic FM”, DJ-ii Magic FM putând intra în direct cu ascultătorii câștigători în cadrul programelor radio.

Ulterior vor fi indeplinite formalitatile de predare/primire a premiului. Reprezentantul Organizatorului va contacta castigatorul telefonic, in minimum 10 zile lucratoare de la data castigarii unei editii a concursului campaniei.

Orice discrepante intre datele de identificare (nume, prenume, varsta si numar de telefon) furnizate la momentul inscreirii in campanie, si cele furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept câștigător al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, îndreptățește Organizatorul sa descalifice Participantul, si respectiv sa refuze acordarea premiului.

Participantii care castiga una dintre editiile de concurs a Campaniei, nu mai au dreptul sa participe la aceasta campanie dupa momentul castigarii premiului.

In cazul in care un participant se inscrie din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.

Predarea premiului poate fi insotita de semnarea unui Proces Verbal de predare-primire. Procesul Verbal va contine, printre altele, datele de identificare ale participantului, denumirea premiului si date dintre cele care au fost mentionate telefonic.

Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul estimat de premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.

Daca sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.

In cazul in care castigatorul este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica, acesta este indreptatit sa intre in posesia Premiului numai in prezenta reprezentantului sau legal.

După acordarea premiului Organizatorul este eliberat de orice obligație privind premiile acordate. În cazul premiilor constând în sejururi turistice, răspunderea privind calitatea serviciilor turistice, condițiile și termenii derulării acestora nu revin organizatorului. Detaliile serviciilor turistice (perioada, locație, servicii auxiliare)  se stabilesc exclusiv între câștigător și agenția de turism sau unitatea de cazare.

 SECTIUNEA 10 PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Prin participarea la acesta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participantii la Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in scopul desemnarii castigatorului si acordarii premiului stabilit prin prezentul Regulament.

-Pentru activitati ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorul garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal („Regulamentul UE”).

Organizatorul vor pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite catre terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii.

Drepturile Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.

 SECTIUNEA 11. LITIGII

Eventualele litigii aparute între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de catre Organizator. Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.

In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente, respectiv Judecătoria Sector 3 București.

Organizatorul nu isi vor asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate. Premiile se vor acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt transmise/comunicate in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

Organizatorul nu raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.

Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament si ale legislatiei aplicabile.

 SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI

Campania va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.magicfm.ro sau pe postul de radio Magic FM.

 SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI

Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul www.magicfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament. Prezentul regulament se completează cu prevederile generale privind premiile castigate in cadrul concursurilor Magic FM afisate pe site-ul www.magicfm.ro

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii modificarilor pe site-ul www.magicfm.ro si/sau anuntarii modificarilor pe postul de radio Magic FM.

Modificarile/forma modificata a Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre urmatoarele 2(doua) momente:

a)    la publicarea pe site a Regulamentului modificat

b)    la prima anuntare a modificarilor pe postul de radio „Magic FM”

 ANEXA nr. 1 - Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –

1.         Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitul/subimputernicitii

In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de catre:

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO  , „Operatorul”.

prin intermediul A.G. RADIO HOLDING S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4780/2013, cod unic de inregistrare 31491668, atribut fiscal RO „Imputernicit”.

 Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, email: privacy@mgsi.ro.

2.         Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei

In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitului va colecta de la participanți urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

(i)         nume;

(ii)        prenume;

(iii)       numar de telefon mobil in format national de 10 cifre;

(iv)       localitatea de resedinta/domiciliu

In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Imputernicitilor va colecta de la câștigători suplimentare urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

(i)         data nasterii

(ii) adresa poștală;

(iii) codul numeric personal.

Data nasterii si localitatea vor fi colectate doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor si rezidenta este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie si rezident in Romania.

Adresa postala va fi solicitata doar pentru livrarea premiilor in situația in care formalitățile de acordare a premiilor se realizează prin curier, si doar participantilor castigatori, validati.

Codul numeric personal se va colecta numai în cazul câștigătorilor premiilor a căror valoare depășește suma de 600 (șasesute) lei pentru virarea impozitului pe câștigurile din premii.

3. Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator prin intermediul Imputernicitului, in vederea:

(i)         organizarii si desfasurarii Campaniei;

(ii)        desemnarii si validarii castigatorilor;

(iii)       atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului.

4.         Temeiul juridic al prelucrarii

Datele vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului si/ sau al interesului legitim, prin acceptarea de catre persoana vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta.

5.         Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi dezvaluite curierului in vederea livrarii premiului castigatorilor, precum si autorităților, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația in vigoare.

6.         Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc.

Datele cu caracter personal ale castigatorilor, vor fi stocate de catre Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data acordarii premiului.

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare impunand imputernicitului obligatii similare.

7.         Drepturile persoanelor vizate

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:

(i)         dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;

(ii)        dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;

(iii)       dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;

(iv)       dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal

(v)        dreptul la restrictionarea prelucrarii;

(vi)       dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;

(vii)      dreptul la portabilitate a datelor;

(viii)     dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

8.         Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor

Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul / Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul / Imputernicitul va sterge distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.

9.         Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

Prin participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal catre Operator, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si câștigător, inmanarii si primirii premiului.

10.       Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.

11.       Alte prevederi

Datele personale ale participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație a acestor date.

Prezentul Regulament s-a redactat si emis in data de 11.07.2022.

 

Organizator

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L.

ACT ADIȚIONAL NR. 1/11.07.2022

LA REGULAMENTUL CAMPANIEI  PROMOTIONALE "MAGIC SUMMER - 2022".

 

 Organizatorul Campaniei „MAGIC Summer" (denumita in cele ce urmeaza „Campania”), respectiv Societatea MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L („Organizatorul”), cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, a decis modificarea Regulamentului, respectiv Secțiunea 7 din Regulament care va avea următorul cuprins:

 SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE

Pe parcursul derularii Campaniei se va acorda cate 1 premiu la fiecare editie a concursului, de luni pana vineri, in total 160 (unasutasaizeci) premii.  Premiile acordate sunt:

 5 (cinci) premii constând într-un sejur la Hotel Bavaria Blu 4* din Stațiunea Mamaia, in valoare de 7400 lei/fiecare

Fiecare premiu include: cazare 7 nopti (intrare în zilele de luni, ieșire în zilele de luni ale săptămânii) pentru 2 persoane la hotelul menționat anterior, mic dejun, prânz și cină incluse, intrare zilnic, pe toată durata sejurului, la Aqua Magic Mamaia;

 3 (trei) premii constând într-un sejur în apartament cu regim hotelier în cadrul Rezident din Stațiunea Eforie Nord, in valoare de 5300 lei/fiecare

Fiecare premiu include: cazare 7 nopti pentru 2 persoane în locația menționată anterior, mic dejun, intrare zilnic, pe toată durata sejurului, la Eforie Aqua Magic din Stațiunea Eforie Nord.

Câștigătorii acestor 3 premii pot opta pentru a beneficia de pachete de cazare și în alte locații Rezident, respectiv Predeal sau Bucuresti, cu precizarea că în aceste 2 locații premiul nu poate include access la Aqua Park. 

 8 (opt) premii constând într-un sejur în Grecia in valoare de 800 euro/fiecare (4000 lei), în insulele Thassos sau Halkidiki). Fiecare premiu include cazare cu mic dejun la hotel / vila 3* în luna septembrie 2022,  transport cu autocarul.

 20 (douăzeci de premii) constând în câte 1 (un) sejur în Delta Dunării în lunine septembrie-octombrie 2022 in valoare de 3800 lei/fiecare.

Fiecare premiu include: 3 nopti cazare, cu 3 mese / zi tip buffet, pachet bauturi tip all inclusive, pescuit pe ponton, acces la facilitati de timp liber (loc de joaca, fotbal, tenis de masa), acces la piscina.

 Pentru toate sejururile/pachetele turistice oferite ca premiu, perioada în care câștigătorii pot beneficia de de acestea va fi stabilita exclusive de către unitatea de cazare/agenția de turism împreuna cu câștigătorii, in funcție de disponibilitatea unităților de cazare sau a celorlalte servicii adiacente. Organizatorul nu răspunde și nu se implică în furnizarea pachetului turistic și nu acorcă gatanții cu privire la serviciile turistice.

 Premii in produse, astfel:

- 22 (douăzecișidouă) de espressoare Heinner în valoare de 301,67 lei fiecare;

- 12 (douăsprezece) friteuze Heinner în valoare de 277,87 lei fiecare;

- 18 (optsprezece) bucăți grill electric Heinner în valoare de 299,88 lei fiecare;

- 16 (șaisprezece) mașini pâine Heinner în valoare de 242,17 lei fiecare;

- 14 (paisprezece) slow cooker Heinner în valoare de 162,44 lei fiecare;

- 14 (paisprezece) bucăți fierbător electric în valoare de 86,57 lei fiecare;

- 14 (paisprezece) sandwich maker Heinner în valoare de 77,95 lei fiecare;

- 12 (douăsprezece) storcătoare de fructe cu melc Heinner în valoare de 241,33 lei.

- 12 (douăsprezece) stații de călcat Heinner în valoare de 361,17 lei.

 Valoarea totală a premiilor este de 191.951,18 lei.

 Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament.

Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea contravalorii premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.

Organizatorul isi rezerva dreptul de adauga la concursurile Campaniei si alte premii in afara de cele enuntate mai sus, sub conditia anutarii acestora pe postul de radio Magic FM.

Prezentele modificări intra in vigoareconform Regulamentului, cel mai devreme, la primul dintre urmatoarele 2(doua) momente:

a)        la publicarea pe site a Regulamentului modificat

b)        la prima anuntare a modificarilor pe postul de radio „Magic FM”.

 Organizator

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L.