SECTIUNEA 1. ORGANIZATOR
Campania „În luna femeilor, Aslavital suplimente alimentare ne ajută sa spunem poveștile zilelor noastre” (denumită în continuare „Campania”) este organizată de către
Zentiva S.A., o societate pe acțiuni înființată și funcționând în conformitate cu legislația din România, cu sediul social în Theodor Pallady nr. 50, Sector 3, București, România, înregistrată la Registrul Comerțului București sub nr. J40/363/1991, CUI 336206 (denumită în continuare in mod individual „Organizatorul”),
Campania se desfasoara prin intermediul MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L., cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, București, Romania, numar de ordine la Registrul Comerțului de pe langa Tribunalul București J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO (denumită în continuare in mod individual „Co-Organizatorul”), pe postul de radio MAGIC FM, post a carui licenta este detinuta de societatea afiliata Co-organizatorului - AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”),
(Organizatorul si Co-Organizatorul vor fi denumiti in continuare, impreuna, „Organizatorii”)
Campania se va desfasura conform prezentului regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participanții. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul MAGIC FM din Splaiul Unirii, nr. 165, etaj 10, Sector 3, București, cat si prin afișare pe site-ul www.magicfm.ro.
Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri, suspenda/ întrerupe sau prelungi desfășurarea acestei Campanii prin întocmirea unor acte adiționale, fără a fi obligați sa justifice aceste decizii si fără a fi obligați la plata de daune interese oricăror persoane, urmând ca orice fel de modificări, respectiv decizii de oprire/suspendare/întrerupere/prelungire a desfășurării Campaniei sa intre in vigoare numai după afișarea acestora pe site-ul www.magicfm.ro sau după anunțarea acestora pe postul radio Magic FM. Orice act adițional va fi publicat si va fi disponibil in mod gratuit atât la sediul MAGIC FM din Splaiul Unirii, nr. 165, etaj 10, Sector 3, București, cat si prin afișare pe site-ul www.magicfm.ro.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se desfășoară pe teritoriul României, urmând a fi difuzata pe postul de radio „Magic FM”, care poate fi receptat in București si in alte 29 de orașe din Romania si pe Internet, pe site-ul www.magicfm.ro, precum si pe pagina de Facebook a postului de radio Magic FM.
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfășura începând cu data de 2 martie 2022 si pana la data 15 martie 2022 (în zilele lucrătoare) in cadrul programelor postului Magic FM, din intervalul orar 07.00-10.00. Astfel, vor fi desfășurate efectiv 10 (zece) ediții de concurs aferente zilelor lucrătoare din intervalul precizat.
SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie este inclusa următoarea marca: Aslavital Suplimente Alimentare.
SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE
In vederea participării la Campanie, participanților nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de către Organizatori. Cu toate acestea, participanții vor suporta cheltuielile normale pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie si anunțarea câștigătorilor, precum servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predării premiului etc.
Pentru a participa la campanie si pentru a putea câștiga premiile acordate de către Organizator, Participanții trebuie sa urmeze întocmai pașii următori:
- Participantul va urmări Campania difuzata pe postul de radio “Magic FM” conform secțiunii numărul 2.
- Participantul va transmite un SMS sau mesaj prin intermediul aplicației Whatsapp la numărul 0734220044, aparținând Magic FM, care va conține nume, prenume și răspunsul la întrebarea adresata de gazdele emisiunii/ Dj-ii Magic FM.
Organizatorii nu răspund pentru eventualele disfuncționalități ale terților sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau administratori ai rețelelor de telecomunicații, internet etc.
Prin înscrierea la Concursul Campaniei, participanții confirma cunoașterea prevederilor Regulamentului si își exprima acordul in privința acceptării regulilor si condițiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concursul Campaniei implicând obligativitatea respectării integrale a prevederilor prezentului Regulament.
Organizatorul își rezervă dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectuează prin încălcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatării unor asemenea situații.
SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI
In perioada 2 martie – 15 martie 2022, in intervalul orar 07:00-10:00 din zilele lucrătoare, la semnalul de concurs, ascultătorii radio Magic FM sunt îndemnați sa se înscrie prin mesaje SMS sau Whatsapp la numărul 0734 22 00 44 (tarif normal) cu mesajul/răspuns specific întrebării adresate de gazdele emisiunii/ Dj-ii MagicFm pe postul de radio Magic FM in ziua respectiva. Aceștia vor alege apoi 1 (unul) dintre mesajele primite, pe baza unor criterii, precum frumusețe/creativitate si originalitate si vor intra in direct cu ascultătorul care l-a trimis, pentru a-l declara câștigător.
Realizatorii/Dj-ii emisiunii de la Magic FM decid in mod individual asupra mesajelor apreciate ca fiind câștigătoare după cum aceștia considera de cuviință, dar ținând cont de criteriile de jurizare menționate mai jos. Decizia lor este finala. Mecanismul se repetă la fiecare ediție de concurs din cadrul Campaniei.
Criteriile de jurizare:
- Respectarea cerinței cu privire la întrebarea adresată;
- Respectarea regulamentului campaniei;
- Frumusețe/Creativitate;
- Originalitate.
Mesajele/răspunsurile sau limbajul participantului in cadrul conversației telefonice care conțin un limbaj tendențios sau vulgar sau nepotrivit/ necorespunzător in orice fel pentru scopul acestei Campanii nu vor fi luate in considerare, legătura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie va fi întreruptă si participantul descalificat. Organizatorii nu își asuma responsabilitatea privind conținutul răspunsurilor sau pentru răspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de autor, răspunderea revenind in totalitate participantului la Campanie.
Un participant poate câștiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfășurării Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat anterior câștigător a mai fost declarat câștigător ulterior, rămâne valabil doar primul premiu câștigat.
In cazul in care premiul nu va fi acordat din motive neimputabile Organizatorului, acesta va rămâne in posesia Organizatorului.
SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE
Pe parcursul derulării Campaniei se vor acorda cate 1 premiu la fiecare ediție a concursului Campaniei, in total fiind acordate 10(zece) premii. Fiecare premiu acordat este in valoare de 501.50 lei si consta din:
· Eșarfă mătase 100% naturala (dimensiuni 150 x 130cm): 300.00 lei
· Aslavital Scut de imunitate: 2 x 24.75 lei = 49.50 lei
· Aslavital Esența de energie: 2 x 43.00 lei = 86 lei
· Aslavital Zile senine: 26.40 lei
· Aslavital Somn de vis: 13.20 lei
· Aslavital Frumusețe de poveste: 26.40 lei
Valoarea totala a premiilor este de 5015.00 lei.
Premiul va fi acordat câștigătorului de către Organizatorul Zentiva, cu condiția ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectării prezentului regulament.
Nu este permisă, în nicio situație, cedarea premiului câștigat către unul sau mai mulți terți sau acordarea contravalorii premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/opțiunilor premiilor. Câștigătorii sunt singurii beneficiari ai premiilor atribuite și nu pot ceda drepturile asupra premiilor câștigate unor alte persoane.
Organizatorul își rezerva dreptul de a adăuga la concursurile Campaniei si alte premii in afara de cele enunțate mai sus, sub condiția anunțării acestora pe radio Magic FM in intervalul orar dedicat desfășurării Campaniei.
SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE
La campanie poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani împliniți la data organizării Campaniei.
Nu pot participa la Campanie angajații Organizatorilor (inclusiv ai entităților afiliate din grupul Zentiva), ai societății A.G. Radio Holding SRL (titularul licenței de emisie a postului de radio „Magic FM”), precum si ai celorlalte firme implicate contractual in organizarea Campaniei si/sau menționate in prezentul regulament. Nu au dreptul de a participa la Campanie nici rudele de gradul I, II sau III sau soțul/soția persoanelor menționate anterior.
Participarea la aceasta Campanie implica si prezuma cunoașterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca de către Participanți a prezentului Regulament.
SECŢIUNEA 9. ANUNȚAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Câștigătorii Campaniei vor fi anunțați pe loc, in direct pe postul de radio „Magic FM”, urmând ca, ulterior, să se îndeplinească formalitățile de predare/primire a premiului.
Reprezentantul Co-Organizatorului va contacta câștigătorul telefonic, într-un termen rezonabil, dar nu mai mult de 20 zile lucrătoare de la data validării câștigării unei ediții a concursului Campaniei, in vederea intrării in posesie a premiului.
Orice discrepante intre datele de identificare furnizate la momentul înscrierii in Campanie (inclusiv numărul de telefon) si cele furnizate ulterior desemnării participantului respectiv drept câștigător al unui premiu anunțat prin prezentul Regulament, îndreptățește Organizatorul sa descalifice Participantul si respectiv, sa refuze acordarea premiului.
Daca, in termen de 2 zile lucrătoare de la data începerii acțiunilor de contactare, Co-Organizatorul nu poate contacta câștigătorii in urma apelării telefonice de 2 ori in cursul fiecărei zile lucrătoare, Organizatorul are dreptul de a-i invalida. Imediat după acordarea premiului, Organizatorul este eliberat de orice răspundere fata de câștigători care rezulta in baza prezentului Regulament.
Premiile Campaniei sunt acordate de către Organizator (i.e., Zentiva) după întocmirea formalităților necesare de punere in posesie.
Participanții care câștiga una dintre edițiile de concurs a Campaniei nu mai au dreptul sa participe la aceasta campanie după momentul câștigării premiului. In cazul in care un participant se înscrie din nou in Campanie, după câștigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va câștiga din nou un premiu.
La predarea premiului se poate încheia un proces verbal de predare - primire in cazul realizării acesteia la sediul Co-Organizatorului. In cazul predării premiului prin curier, dovada transmiterii acestuia se va realiza prin semnarea AWB-ului la primirea de către câștigător a coletului.
Daca in timpul Campaniei nu se înscrie niciun Participant sau se înscriu mai putini Participanți decât numărul estimat de premii, atunci premiile ramase neatribuite vor rămâne la dispoziția Organizatorului.
Daca sunt identificate cazuri de fraudare a Campaniei, abuz sau orice alte tentative contrare prezentului Regulament sau care ar putea afecta bunul mers al Campaniei, Organizatorul are dreptul de a nu transmite premiile astfel obținute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmări din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau instanțe judecătorești) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.
Daca persoana desemnata câștigătoare a unei ediții de concurs a Campaniei:
- are domiciliul sau locuiește in București, formalitățile necesare de punere in posesie se pot întocmi la următoarea adresa: București, Splaiul Unirii, nr. 165, clădirea TN Offices 1, Etaj 10, Sector 3 sau pot fi expediate prin curier in termen de maximum 30 de zile lucrătoare de la data validării câștigării ediției de concurs a Campaniei. Organizatorul poate prelungi acest termen atunci când din motive organizatorice nu poate încheia formalitățile de acordare a premiului înăuntrul termenului, cu condiția ca noul termen si situațiile ce au determinat întârzierea formalităților sa fie comunicate câștigătorilor;
- are domiciliul sau locuiește in alt oraș decât București, formalitățile necesare de punere in posesie se vor realiza prin intermediul unui curier.
SECTIUNEA 10 PROTECTIA DATELOR PERSONALE
Prin participarea la acesta Campanie, vor fi colectate date cu caracter personal de la participanții la Campanie. Fiecare [articipant înțelege necesitatea prelucrării datelor cu caracter personal, in vederea desfășurării Campaniei, in bune condiții. Prelucrarea datelor cu caracter personal se realizează in scopul desemnării câștigătorului si acordării premiului stabilit prin prezentul Regulament.
Pentru activități ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal se va efectua in baza consimțământului participanților. Organizatorii garantează ca prelucrarea oricăror date cu caracter personal va fi efectuata cu respectarea dispozițiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE („Regulamentul UE”).
Organizatorii vor păstra confidențialitatea cu privire la datele cu caracter personal ale participanților, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le vor transmite către terți exclusiv sub obligație de confidențialitate si doar in scopul prelucrării acestor date cu caracter personal in vederea desfășurării prezentei Campanii.
Drepturile participanților privind datele cu caracter personal, (categoriile de) date(le) cu caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrării, prevederile privind solicitările/reclamațiile, precum si orice alte detalii relative prelucrării datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.
Numele câștigătorilor si premiile câștigate pot fi afișate pe site-ul web www.magicfm.ro după validarea acestora.
SECTIUNEA 11. LITIGII
Eventualele litigii apărute între Organizatori si participanții la Campanie se vor rezolva pe cale amiabila, sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești romane competente din București (astfel cum este detaliat in prezenta secțiune).
In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legătura cu desfășurarea Campaniei, prealabil fata de orice acțiune in justiție, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului, transmisa fizic la adresa: Splaiul Unirii nr. 165, clădirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, București, Romania sau prin intermediul adresei de e-mail: concurs@magicfm.ro . După aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de către Organizator. Organizatorul va formula un răspuns la sesizarea înaintată in termen de maximum 15 zile lucrătoare de la data recepționării sesizării care va fi comunicat participantului la adresa de e-mail indicata sau la adresa poștală comunicata de către acesta.
In cazul in care petentul nu este mulțumit de răspunsul primit sau de modalitatea de soluționare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instanțelor judecătorești romane competente din București.
In cazul in care rezultatul deliberării asupra contestației este de natura sa duca la nevalidarea unui câștigător si sa confere premiul altuia, acesta va fi anunțat pe post si pe pagina de concurs.
Premiile se vor acorda numai acelor Participanți ale căror date sunt transmise/comunicate in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
Organizatorii nu își asuma răspunderea si nu răspund pentru:
- eventuale disfuncționalități in derularea Campaniei ca urmare a acțiunilor unor terți cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai rețelelor de telecomunicații, cablu TV sau alții asemenea;
- cazurile in care Câștigătorii nu respecta condițiile de validare detaliate in prezentul Regulament;
- erorile in datele furnizate de către Participanți, daca este cazul; acuratețea datelor de contact este responsabilitatea exclusiva a Participanților. Ca atare, Organizatorul nu are niciun fel de obligație in cazul furnizării de către Participanți a unor date eronate, care au dus la imposibilitatea înmânării premiului sau la imposibilitatea identificării unui câștigător;
- imposibilitatea unui Câștigător de a intra in posesia premiului din motive independente de Organizator;
- pretențiile terților asupra premiilor câștigate de către participanți.
De asemenea, Organizatorii nu vor fi făcuți responsabili de starea premiului ulterior înmânării acestuia către câștigător si semnării procesului-verbal de predare-primire premiu. De asemenea, Organizatorii nu sunt răspunzători pentru calitatea premiilor si nu acorda garanție privind termenul de utilizare sau funcționarea premiilor acordate.
Prin participarea la aceasta Campanie, Participanții declara si garantează faptul ca sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si condițiilor prezentului Regulament, inclusiv deciziilor luate de către Organizator și ale legislației aplicabile.
SECTIUNEA 12. ÎNTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania va putea fi întreruptă in caz de forță majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu înainte de a anunța publicul pe site-ul www.magicfm.ro sau pe postul de radio Magic FM.
Organizatorul își rezerva dreptul de a întrerupe sau de a suspenda oricând desfășurarea Campaniei, pentru motive independente de voința sa sau in cazul in care intervin evenimente care ar îngreuna semnificativ derularea in condiții optime a Campaniei. Organizatorul va informa in cel mai scurt timp posibil publicul cu privire la suspendarea sau întreruperea Campaniei prin intermediul site-ului www.magicfm.ro sau a postului de radio Magic FM.
Daca o situație de forță majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voința sa, împiedică sau întârzie total sau parțial desfășurarea Campaniei conform Regulamentului sau continuarea Campaniei, Organizatorii vor fi exonerați de răspunderea privind îndeplinirea obligațiilor lor pentru perioada in care aceasta îndeplinire va fi împiedicata sau întârziată. Organizatorii nu isi asuma in niciun fel obligația de a prelungi Campania cu o perioada corespunzătoare duratei evenimentului de forță majoră.
SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul Campaniei este disponibil pe site-ul www.magicfm.ro. Participarea la aceasta Campanie implica acceptarea condițiilor prevăzute in prezentul Regulament si obligativitatea respectării prevederilor prezentului Regulament. Prezentul regulament se completează cu prevederile generale privind premiile câștigate in cadrul concursurilor MagicFM afișate pe site-ul www.magicfm.ro.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricând prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu condiția afișării modificărilor pe site-ul www.magicfm.ro si/sau anunțării modificărilor pe postul de radio Magic FM.
Modificările/forma modificata a Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre următoarele 2(doua) momente:
- la publicarea pe site a Regulamentului modificat;
- la prima anunțare a modificărilor pe postul de radio „Magic FM”.
ANEXA nr. 1 - Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –
- Date privind operatorul de date cu caracter personal si persoanele împuternicite/sub-împuternicite ale acestuia:
In vederea desfășurării Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de către:
Zentiva S.A., o societate pe acțiuni înființată și funcționând în conformitate cu legislația din România, cu sediul social în Theodor Pallady nr. 50, Sector 3, București, România, înregistrată la Registrul Comerțului București sub nr. J40/363/1991, CUI 336206, în calitate de „Operator”, prin intermediul:
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Clădirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, București, Romania, număr de ordine la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, în calitate de „Împuternicit”; si al
A.G. RADIO HOLDING S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Clădirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, București, Romania, număr de ordine la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București J40/4780/2013, cod unic de inregistrare 31491668, atribut fiscal RO, în calitate de „Subîmputernicit”;
si ADWORKS MEDIA S.R.L. cu sediul in București, Str. Apolodor, Nr. 13-15, Sc. 1, Et. 4, Ap. 24, sector 5, înmatriculată la Registrul Comerțului sub numărul J40/2588/2006, CIF RO18393450, în calitate de „Subîmputernicit”
Datele de contact ale Operatorului/Împuternicitului pentru orice întrebări, informații suplimentare sau pentru exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal prelucrate in cadrul Campaniei sunt următoarele:
Zentiva S.A., cu sediul social în Theodor Pallady nr. 50, Sector 3, București, România, e-mail: dpo@zentiva.com;
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Clădirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, București, Romania, email: privacy@mgsi.ro.
- Date cu caracter personal prelucrate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul, prin intermediul Împuternicitului și Subîmputerniciților, va colecta de la participanți următoarele date cu caracter personal:
(i) nume și prenume;
(ii) număr de telefon mobil in format național de 10 cifre;
(iii) conținutul comunicărilor – mesajul transmis prin SMS sau prin intermediul aplicației WhatsApp, pentru înscrierea la concurs;
(iv) date pe care participanții le trimit în mod voluntar la înscrierea în Campanie.
Suplimentar, în cazul câștigătorilor se colectează și:
(i) adresa poștala de livrare a premiului;
(ii) data nașterii;
(iii) semnătura (de pe procesul-verbal de predare-primire a premiului/AWB/confirmare de primire poștală);
(iv) adresa de e-mail (doar pentru a exista o alternativă de comunicare și în cazurile in care participanții transmit sesizări sau alte mesaje prin intermediul poștei electronice).
Data nașterii si adresa poștală vor fi colectate doar pentru a putea verifica daca vârsta participanților si rezidenta este conform Regulamentului, adică 18 ani împliniți la momentul înscrierii in Campanie si rezident in Romania.
- Datele cu caracter personal ale participanților la Campanie vor fi prelucrate de către Operator prin intermediul Împuternicitului si Subîmputerniciților, pentru:
(i) punerea Campaniei la dispoziția dvs., respectiv organizarea si buna desfășurare a acesteia;
(ii) comunicarea cu dvs.;
(ii) desemnării, validării, contactării câștigătorilor, atribuirii si predării premiilor;
(iii) îndeplinirii obligațiilor fiscale si financiar-contabile ale Operatorului.
- Temeiul juridic al prelucrării
Datele cu caracter personal vor fi prelucrate in temeiul consimțământului, prin acceptarea de către persoana vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta, si / sau al interesului legitim si / sau al îndeplinirii obligațiilor fiscale si financiar-contabile ale Operatorului.
- Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de către Operator, Împuternicit și Subîmputerniciți pot sau vor fi dezvăluite dumneavoastră sau reprezentanților dumneavoastră, parților afiliate ale Operatorilor, Împuternicitului și Subîmputerniciților, furnizorilor de servicii operaționale (de exemplu, furnizori de servicii de curierat) in vederea livrării premiului câștigătorilor, precum si instituțiilor/autorităților (centrale si/sau locale) competente, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația in vigoare.
- Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale participanților la Campanie declarați necâștigători vor fi stocate timp de 60 de zile de la încheierea Campaniei.
Datele cu caracter personal ale câștigătorilor Campaniei, vor fi stocate de către Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data acordării premiului.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal subiect al Campaniei, Operatorul va șterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare impunând Împuterniciților/Sub- Împuterniciților obligații similare.
Datele cu caracter personal ale participanților la Campanie, declarați necâștigători vor fi distruse de către Operator si Împuterniciți/Sub- Împuterniciți, in termen de 60 de zile de la încheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, cu excepția situației in care au optat pentru primirea de alte informații din partea Împuternicitului/Operatorului cum ar fi newsletter, marketing etc, pana la momentul distrugerii acestora.
- Drepturile persoanelor vizate
In vederea asigurării unei prelucrări echitabile si transparente, Operatorul asigura participanților, pe durata Campaniei, respectiv pe durata de stocare a datelor cu caracter personal, următoarele drepturi:
(i) dreptul de retragere a consimțământului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului inainte de retragerea acestuia;
(ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
(iv) dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal
(v) dreptul la restricționarea prelucrării;
(vi) dreptul de a se opune prelucrării, exceptând cazul in care dispoziții legale prevăd contrariul;
(vii) dreptul la portabilitate a datelor;
(viii) dreptul de a depune o plângere in fata Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
Nu veți face obiectul unei decizii bazate pe o prelucrare automata a datelor dumneavoastră cu caracter personal, inclusiv profiling.
- Protecția datelor cu caracter personal aparținând minorilor
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data începerii Campaniei, nu vor fi prelucrate date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul / Imputernicitul și Subîmputerniciții primeste/primesc date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare ale Operatorului/ Imputernicitului / Subîmputerniciților. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul/ Imputernicitul/ Subîmputerniciții va/vor sterge distruge imediat aceste date cu caracter personal de pe mijlocele de prelucrare.
- Securitatea datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurării unui nivel de securitate corespunzător datelor cu caracter personal aparținând participanților la Campanie. Operatorii se obliga sa impună Împuterniciților și Subîmputerniciților obligații similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal prelucrate.
Prin participarea la Campanie, participanții își exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal către Operator/ Împuternicit/ Subîmputerniciți, in scopul participării la Campanie, identificării si validării drept câștigător, înmânării si primirii premiului.
- Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricând pe durata desfășurării Campaniei, fără notificare prealabila, dar cu efect imediat, numai in cazul in care se descoperă masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertățile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului/Împuternicituluir si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunoștința participanților prin aceleași mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.
- Alte prevederi
Datele cu caracter personal ale participanților la Campanie vor fi prelucrate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice in ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE („Regulamentul UE”)..
Prezentul Regulament s-a redactat si emis in data de 28.02.2022.
Organizator
Zentiva S.A.
Co-organizator
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L