Regulament campanie #invremearadioului

REGULAMENT MAGIC FM/KISS FM/ROCK FM

CAMPANIE  PROMOTIONALA "In vremea radioului”

 

 

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORI

Campania „In Vremea Radioului” (denumita in cele ce urmează „Campania”) este organizata de către MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L („Organizatorul”), cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, clădirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucureşti, Romania, număr de ordine la Registrul Comerţului de pe lângă Tribunalul Bucureşti J40/4497/2001, cod unic de înregistrare 13869251, atribut fiscal RO, („Partener”) pe site-urile www.magicfm.ro, www.kissfm.ro și www.rockfm.ro operate de către organizator, pe posturile de radio MAGIC FM, Kiss FM, posturi ale căror licențe sunt deținute de societățile afiliate AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”) si pe postul Rock FM a cărui licență este deţinută de Canet Radio S.R.L. (”CANET”). Campania se va derula și pe pagina de Facebook a posturilor de radio Kiss FM, Magic FM și Rock FM.

Campania se va desfășura conform prezentului regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toți participanții. Regulamentul este întocmit si adus la cunoștința publicului conform legislaţiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricărui solicitant, atât la sediul organizatorului din Splaiul Unirii, nr. 165, etaj 10, Sector 3, Bucureşti cat si prin afișare pe site-urile  www.magicfm.ro, kissfm.ro si rockfm.ro.

Organizatorul îşi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfășurarea acestei Campanii, fără a fi obligat sa justifice aceste decizii si fără a fi obligat la plata de daune interese oricăror persoane, urmând ca orice fel de modificări, respectiv decizii de oprire/suspendare a desfășurării Campaniei sa intre in vigoare numai după afișarea acestora pe site-urile www.magicfm.ro, kissfm.ro, rockfm.ro  sau după anunțarea acestora pe posturile radio Kiss FM, Magic FM, Rock FM. Scopul campaniei este de creștere a audientei posturilor de radio Kiss FM, Magic FM si Rock FM si vizibilitatea mărcilor menționate in secțiunea 4 de mai jos.

 

SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

Campania este organizata si se desfășoară pe teritoriul României, urmând a fi difuzata pe posturile de radio "Kiss FM", „Magic FM”, "Rock FM", care pot fi receptate in Bucureşti si in alte 57, 29 si respectiv 10 orașe din Romania si pe Internet, pe site-urile kissfm.ro, magicfm.ro, rockfm.ro, precum si pe paginile de Facebook ale postulurilor de radio Kiss FM, Magic FM si Rock FM.

 

 SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI

Campania se va desfășura începând cu data de 11 mai 2020 si pana la data de 15 mai 2020, inclusiv. Concursurile au loc in intervalul 11 mai 2020 si pana la data de 15 mai 2020 inclusiv, in cadrul programelor posturilor Kiss FM, Magic FM, Rock FM, din intervalul orar 07.00-10.00, cate 1 (una) ediție de concurs pe zi, de Luni pana Vineri.

 

SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

In aceasta campanie sunt incluse următoarele mărci: Kiss FM, Magic FM si Rock FM.

 

SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE

In vederea participării la Campanie, participanților nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de către Organizator. Cu toate acestea, participantii vor suporta cheltuielile normale pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, anunțarea câștigătorilor, precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predării premiu, etc.

La Campanie pot participa numai ascultătorii cu vârsta minimă de 18 ani împliniți și reședința/domiciliul în România la data înscrierii în Concurs.

Pentru a participa la campanie si pentru a putea câștiga premiile acordate de către Organizator, Participantii trebuie sa urmeze întocmai pașii următori:

  1. Participantul va urmări Campania difuzata pe posturile de radio "Kiss FM", “Magic Fm" si Rock FM" conform art. 2.1;
  2. Participantul va accesa site-urile kissfm.ro, magicfm.ro sau rockfm.ro, va completa formularul si va încărca fotografia și textul conform cerinței realizatorilor de programe Kiss FM, Magic FM sau Rock FM. Fotografia poate fi transmisă și pe whatsapp la numărul de telefon indicat de către prezentatori în cadrul programelor radio.

Participantul declară și garantează că este autorul fotografiei încărcate/transmise/înscrise în concurs sau deține toate drepturile de autor cu privire la această fotografie. Participantul acordă organizatorului dreptul de a putea folosi fotografia încărcată în concurs pe site-urile menționate la pct 1 din Regulament, inclusiv pe paginile de social media (Facebook) ale posturilor de radio, pe toata perioada de derulare a concursului în vederea promovării campaniei, dar și ulterior cu referire la Campania derulată și posturile de radio pe care aceasta se difuzează.

Participantul la Campanie înţelege si acceptă faptul că publicarea fotografiilor și/sau a mesajelor transmise de acesta pe site-urile indicate în preambul sau pe paginile de social media ale posturilor de radio  reprezintă o condiție esențială a participării la acest concurs si nu pot pretinde niciun beneficiu material pentru simpla publicare. Participantul acceptă prin înscrierea la concurs, organizatorul va prelucra imaginea sa dacă aceasta este surprinsă în fotografia înscrisă în concurs, iar dacă fotografia cuprinde imaginea altor persoane, participantul acceptă că are acordul acelor persoane de a folosi imaginea acestora și de a înscrie fotografia în concurs, având calitate de operator al datelor și imagini pe care le transmite pe propria răspundere Organizatorului. Participantul își exprimă acordul expres pentru prelucrarea și publicarea imaginii minorilor din fotografii, în cazul în care fotografia înscrisă în concurs conține imaginea unor minori. Participantul înțelege și acceptă că poate exprima acest acord cu privire la prelucrarea și publicarea imaginii minorului pe care o transmite în fotografia înscrisă în concurs.

Prin înscriere, participantul accepta faptul ca toate imaginile inscrise in concurs (fie că sunt încărcate pe unul din site-uri, transmise prin Whatsapp) vor fi facute publice pe paginile de internet kissfm.ro, magicfm.ro și rockfm.ro si pe paginile de facebook ale posturilor de radio Kiss FM, Magic FM, Rock FM.

Nu este permisă înscrierea fotografiilor sau a mesajelor obscene sau indecente ori imorale (inclusiv si nelimitandu-se la referiri la nuditate, pornografie sau vulgaritate). Fotografiile nu trebuie să fie contrare bunelor moravuri, nu trebuie să conțină detalii defaimatoare, cuvinte sau simboluri jignitoare pentru persoane de o anumita rasa, apartianand unei anumite minoritati/entitati, religie, orientare sexuala, convingere politica sau grup socio-economic, , nu trebuie sa incite la violenta, discriminare si ura sau sa contina amenintari. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modera si anula orice inscriere asupra careia planeaza suspiciuni de nerespectare a prevederilor prezentului Regulament Oficial sau pe care acesta nu le considera potrivite/ decente

Organizatorul nu raspunde pentru eventualele disfuncționalități ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.

Prin inscrierea la Concursul Campaniei, participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concursul Campaniei implicand obligativitatea respectarii integrale a prevederilor prezentului Regulament.

Organizatorul isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu vor fi parte in litigiile referitoare la disputarea dreptului de autor asupra imaginilor si/sau textelor/mesajelor incarcate/transmise de catre participanti in cadrul Concursului in conformitate cu mecanismul descris in prezentul Regulament Oficial.

 

SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI

In perioada 11 - 15 mai 2020 inclusiv, ascultatorii posturilor radio Kiss FM, Magic FM si Rock FM sunt indemnati sa acceseze site-urile kissfm.ro, magicfm.ro si rockfm.ro, si sa se inscrie prin completarea formularului si incarcarea fotografiei sau textului, la concurs.

Realizatorii de programe Kiss FM, Magic FM si Rock FM vor alege apoi dintre inscrieri, pe cea mai frumoasa/creativa/inspirata/emotionanta/amuzanta si vor contacta si intra in direct cu ascultatorul autor al inscrierii, pentru a-l declara castigator. Realizatorii/Djii Kiss FM, Magic FM si Rock FM decid asupra inscrierii apreciate ca fiind castigatoare. Decizia lor este finala. Mecanismul se repeta la fiecare ediție de concurs din cadrul Campaniei.

Criteriile de jurizare:

  1. Respectarea cerintei adresate;
  2. Respectarea regulamentului campaniei;
  3. Creativitate
  4. Originalitate

Mesajele / Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare, legatura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie va fi intrerupta si participantul descalificat. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea privind continutul raspunsurilor, sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la Campanie.

Un participant poate câștiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfășurării Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat anterior castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.

In cazul in care premiul nu va fi acordat, va ramane in posesia Organizatorului.

 

SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE

Pe parcursul derularii Campaniei se va acorda cate 1 premiu la fiecare ediție a concursului Campaniei, la fiecare post de radio Kiss FM, Magic FM, Rock FM. In total fiind acordate 15 (cincisprezece) premii. Fiecare premiu acordat este in valoare de maximum 3000 lei si consta din: o bicicleta aleasa de castigator de pe site-ul www.bicicletapegas.ro, in limita stocului disponibil. Optiunile de model si culoare fac, de asemenea, obiectul disponibilitatii stocului. Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament.

Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea contravalorii premiului in bani si nici nu se poate solicita modificarea parametrilor/ caracteristicilor/optiunilor premiilor.

Organizatorul isi rezerva dreptul de adauga la concursurile Campaniei si alte premii in afara de cele enuntate mai sus, sub conditia anutarii acestura pe posturile de radio Kiss FM, Magic FM si Rock FM.

 

SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE

La campanie poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania.

Nu pot participa la Campanie angajatii Organizatorului, ai societatii A.G. Radio Holding SRL (titularul licentei de emisie a posturilor de radio  "Kiss FM" si „Magic FM”), ai societati Canet Radio S.R.L. (titularul licenței de emisie a postului de radio Rock FM), precum si ai celorlalte firme implicate contractual in organizarea campaniei si/sau menționate in prezentul regulament. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor menționate anterior.

 

SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

Organizatorul va calcula, va retine de la castigator si va vira la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor din premii in bani, conform art. 110 din Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.

Anterior intrării in posesia premiului Câștigătorul va trebui sa depuna la Organizator impozitul pentru veniturile provenite din premii, reglementat de Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, care va fi virat de Organizator la bugetul de stat. Impozitul cu retinere la sursa este de 10% si se aplica asupra diferentei dintre valoarea in lei a premiului si suma de 600 de lei.  Daca suma de 600 de lei sau cuantumul impozitului cu retinere la sursa este modificat/a in baza dispozitiilor legale in vigoare la momentul platii premiului/inceheierii conventiei de acordare a premiului, se va lua in considerare suma/impozitul astfel modificat/a.

Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile, cad in sarcina exclusiva a câștigătorilor.

 

 SECŢIUNEA 10. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

Castigatorii campaniei vor fi anuntati pe loc, in direct pe posturile de radio "Kiss FM", „Magic FM” si "Rock FM", urmând ca, ulterior, sa completeze un formular de intrare in posesie a premiului/predare primire a premiului, cu excepția cazului în care premiul va fi expediat prin curier.

Reprezentantul Organizatorului va contacta castigatorul telefonic, in minimum 10 zile lucratoare de la data castigarii unei editii a concursului campaniei.

Orice discrepante intre datele de identificare (nume, prenume, varsta si număr de telefon) furnizate la momentul inscreirii in campanie, si cele furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept castigator al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice Participantul, si respectiv sa refuze acordarea premiului.

Premiile campaniei sunt acordate după intocmirea formalitatilor necesare de punere in posesie si depunerea la organizator a impozitul pentru veniturile provenite din premii conform Secțiunii 9, daca exista.

Participantii care câștiga una dintre editiile de concurs a Campaniei, nu mai au dreptul sa participe la aceasta campanie după momentul castigarii premiului.

In cazul in care un participant se inscrie din nou in Campanie, după castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va câștiga din nou un premiu.

Predarea premiului va fi insotita de semnarea obligatorie a unui Proces Verbal de predare-primire. Procesul Verbal va contine, printre altele, datele de identificare ale participantului, denumirea premiului si date dintre cele care au fost menționate telefonic. Procesul verbal poate fi inlocuit de confirmarea de primire in cazul in care expedierea premiului are loc prin curier.

Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul estimat de premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.

Daca sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmări din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.

In cazul in care castigatorul este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica, acesta este indreptatit sa intre in posesia Premiului numai in prezenta reprezentantului sau legal.

Formalitatile necesare de punere in posesie/expedierea premiului va avea loc in minimum 10 zile lucratoare si maximum 40 zile lucratoare de la data castigarii editiei de concurs a campaniei. Organizatorul pot prelungi acest termen atunci când din motive organizatorice nu pot încheia formalitățile de acordare a premiului înăuntrul termenului, cu condiția ca noul termen si situațiile ce au determinat întârzierea formalităților sa fie comunicate câștigătorilor.

Daca persoana desemnata castigatoare a unei editii de concurs a campaniei are domiciliul in alt oras decat Bucureşti, formalitatile necesare de punere in posesie se vor intocmi la cea mai apropiata statie locala "Kiss FM", „Magic FM” sau "Rock FM" de localitatea in care domiciliaza, in minimum 10 zile lucratoare si maximum 40 de zile lucratoare de la data castigarii editiei de concurs a campaniei. Organizatorul va putea decide ca formalitatile de punere in posesie se vor intocmi in București, sau prin intermediul unui curier.

 

SECTIUNEA 11 PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Prin participarea la acesta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participantii la Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea desfășurării Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in scopul desemnarii castigatorului si acordarii premiului stabilit prin prezentul Regulament.

Pentru activitati ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorul garanteaza ca prelucrarea oricăror date personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal („Regulamentul UE”).

Organizatorul vor pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite către terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date personale in vederea desfășurării prezentei Campanii.

Drepturile Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.

 

SECTIUNEA 12. LITIGII

Eventualele litigii aparute între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfășurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de către Organizator. Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.

 In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente, respectiv Judecătoria Sector 3 București.

Organizatorul nu isi vor asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de către participanti.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate. Premiile se vor acorda numai acelor Participanti ale căror date sunt transmise/comunicate in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

Organizatorul nu raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.

Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament si ale legislaţiei aplicabile.

 

 SECTIUNEA 13. INTRERUPEREA CAMPANIEI

Campania va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-urile kissfm.ro, magicfm.ro si rockfm.ro sau pe posturile de radio Kiss FM, Magic FM si Rock FM.

 

 SECTIUNEA 14. REGULAMENTUL CAMPANIEI

Regulamentul campaniei este disponibil pe site-urile kissfm.ro, magicfm.ro si rockfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament. Prezentul regulament se completează cu prevederile generale privind premiile castigate in cadrul concursurilor Kiss FM, Magic FM si Rock FM afisate pe site-urile kissfm.ro, magicfm.ro si rockfm.ro.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii modificarilor pe site-ul kissfm.ro, magicfm.ro si rockfm.ro si/sau anuntarii modificarilor pe posturile de radio Kiss FM, Magic FM si Rock FM.

Modificarile/forma modificata a Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre următoarele 2(doua) momente:

  1. la publicarea pe site-uri a Regulamentului modificat
  2. la prima anuntare a modificarilor pe posturile de radio "Kiss FM", „Magic FM”, "Rock FM"

 

ANEXA nr. 1 - Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –

  1. Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitul/subimputernicitii

In vederea desfășurării Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de către:

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucureşti, Romania, număr de ordine la Registrul Comerţului de pe langa Tribunalul Bucureşti J40/4497/2001, cod unic de înregistrare 13869251, atribut fiscal RO  , „Operatorul” prin intermediul A.G. RADIO HOLDING S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucureşti, Romania, număr de ordine la Registrul Comerţului de pe langa Tribunalul Bucureşti J40/4780/2013, cod unic de înregistrare 31491668, atribut fiscal RO și CANET RADIO S.R.L, persoană juridică română cu sediul social în București, Splaiul Unirii, nr. 165, Cladirea TN Offices 1, etaj 10, camera C, Sectorul 3, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/15043/2007, CUI 20211002, atribut fiscal RO, „Imputernicit” si ADWORKS MEDIA S.R.L. cu sediul in Bucureşti, Str. Apolodor, Nr. 13-15, Sc. 1, Et. 4, Ap. 24, sector 5, inmatriculata la Registrul Comerţului sub numarul J40/2588/2006, CIF RO18393450, în calitate de Imputernicit al Operatorului (denumită in cele ce urmează “ Împuternicit”).

Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt următoarele:

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucureşti, Romania, email: privacy@mgsi.ro.

  1. Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei

In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitilor va colecta de la participanți următoarele categorii de date cu caracter personal:

(i)        nume;

(ii)       prenume;

(iii)      număr de telefon mobil in format national de 10 cifre;

(iv)      localitatea de resedinta/domiciliu;

(v)       data nașterii/vârsta.

(vi)      imaginea persoanelor din cuprinsul fotografiilor înscrise în concurs de către participanți.

Dacă fotografia cuprinde imaginea altor persoane decât cea a participantului, participantul acceptă că are acordul acelor persoane de a folosi imaginea acestora și de a înscrie fotografia în concurs, având calitate de operator al datelor și imaginilor pe care le transmite în concurs pe propria răspundere.

Suplimentar, în cazul câștigătorilor, Operatorul prin intermediul Împuterniciților va colecta și codul numeric personal care va fi necesar in vederea virării impozitului aferent premiului acordat.

Data nasterii si localitatea vor fi colectate doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor si rezidenta este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie si rezident in Romania.

Adresa postala va fi solicitata doar pentru livrarea premiilor in situația in care formalitățile de acordare a premiilor se realizează prin curier, si doar participanților castigatori, validati.

În cazul transmiterii fotografiilor în concurs prin aplicația Whatsapp la numerele de telefon indicate de către organizator, datele participanților nu vor fi salvate în agenda telefonului, iar imaginile transmise vor fi încărcate de către Organizator pe unul din mediile menționate (site-uri, paginile de Facecbook) la libera sa apreciere.

  1. Scopul prelucării. Datele cu caracter personal ale participanților la Campanie vor fi prelucrate de către Operator prin intermediul Imputernicitului si Subimputernicitilor, in vederea:

(i)        organizarii si desfășurării Campaniei;

(ii)       desemnarii si validarii câștigătorilor;

(iii)      atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului.

  1. Temeiul juridic al prelucrarii

Datele vor fi prelucrate in temeiul interesului legitim al organizatorului constând inclusiv în interesul de a promova față de ascultători programele posturilor de radio care difuzează Campania, interesul de a înțelege informații referitoare la subiectele de interes ale publicului său și de a răspunde acestui interes;

- interesul legitim al organizatorului constând în realizarea și implementarea unor mecanisme de relaționare cu (potențiali) ascultători;

- interesul legitim constând în protejarea intereselor, drepturilor organizatorului, inclusiv in contextul unor acțiuni judiciare, arbitrare, mediere ori alte mecanisme legale, precum si al procedurilor (inclusiv necontencioase) de solutionare de sesizari si reclamatii;

- obligatia legala in contextul operatiunilor financiar contabile, inclusiv fiscale.

  1. Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de către Operator vor fi vor fi dezvaluite firmei de curierat în vederea livrarii premiului câștigătorilor, precum si autorităților, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația in vigoare (declararea și plata impozitului).

  1. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc;

Datele cu caracter personal ale câștigătorilor, vor fi stocate de către Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data acordarii premiului.

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare impunand imputernicitilor/Sub- Imputernicitilor obligatii similare.

Datele cu caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse de către Operator si Imputerniciti in termen de 60 de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc, pana la momentul distrugerii acestora.

  1. Drepturile persoanelor vizate

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participanților, pe durata Campaniei, următoarele drepturi:

(i)        dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;

(ii)       dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;

(iii)      dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;

(iv)      dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal

(v)       dreptul la restrictionarea prelucrarii;

(vi)      dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;

(vii)     dreptul la portabilitate a datelor;

(viii)    dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

  1. Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor

Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, cu excepția cazului în care un particpant major înscrie în concurs o fotografie conținând imaginea unui minor, caz în care prelucrarea vizează imaginea în cauză, fără alte referiri la minori. In situatia in care Operatorul / Imputernicitul primeste alte date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea și solicită ștergerea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul / Imputernicitul va sterge distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.

  1. Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participanților la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

Prin participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal către Operator, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului, in scopul participării la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.

  1. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfășurării Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament. 

Datele personale ale participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație a acestor date.

Prezentul Regulament s-a redactat si emis in data de 11.05.2020.

 

Organizator

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L

 

Act adițional nr. 1/11.05.2020

La REGULAMENTUL  MAGIC FM/KISS FM/ROCK FM

CAMPANIE  PROMOTIONALA "In vremea radioului”

 

 

Organizatorul Campaniei „In Vremea Radioului” (denumita in cele ce urmează „Campania”), respectiv Societatea MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L („Organizatorul”), cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, clădirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucureşti, Romania, număr de ordine la Registrul Comerţului de pe lângă Tribunalul Bucureşti J40/4497/2001, cod unic de înregistrare 13869251, atribut fiscal RO, 

În temeiul dreptului său rezervat de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfășurarea acestei Campanii, fără a fi obligat sa justifice aceste decizii si fără a fi obligat la plata de daune interese oricăror persoane, 

A decis modificarea Regulamentului Campaniei începând cu data de 12.05.2020, astfel:

 

  1. 1. Se modifică SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI 

Campania se va desfășura începând cu data de 11 mai 2020 si pana la data de 25 mai 2020, inclusiv. Concursurile au loc in intervalul 11 mai 2020 si pana la data de 25 mai 2020 inclusiv, in cadrul programelor posturilor Kiss FM, Magic FM cate 5 (cinci) ediții de concurs pe zi, de Luni pana Vineri, în intervalul orar 07.00-22.00; și a postului Rock FM câte 4 (patru) ediții de concurs pe zi, de Luni până vineri, în intervalul orar 07.00 – 22.00. 

  1. 2. Se modifică SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI în sensul înlocuirii 

perioadei 11 - 15 mai 2020 inclusiv, cu perioada 11-25 mai 2020. 

  1. 3. Se modifică SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE astfel:

Începând cu data de 12.05.2020, pe parcursul derularii Campaniei se va acorda cate 1 premiu la fiecare ediție a concursului Campaniei, la fiecare post de radio Kiss FM, Magic FM, Rock FM, astfel:

- În programele programele matinale derulate de la 07:00 - 10:00 premiul acordat este in valoare de maximum 3000 lei si consta într-o bicicleta aleasa de castigator de pe site-ul www.bicicletapegas.ro, in limita stocului disponibil. Optiunile de model si culoare fac, de asemenea, obiectul disponibilitatii stocului. Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament;

- În programele programele ulterioare derulate de la 10:00 - 22:00, fiecare premiu acordat este in valoare de maximum 150 lei si consta într-un aparat radio.

In total sunt acordate acordate 15 (cincisprezece) premii constând în bicilete și 63 (șaizecișitrei) de premii constând în aparate radio. 

Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea contravalorii premiului in bani si nici nu se poate solicita modificarea parametrilor/ caracteristicilor/optiunilor premiilor.

Organizatorul isi rezerva dreptul de adauga la concursurile Campaniei si alte premii in afara de cele enuntate mai sus, sub conditia anutarii acestura pe posturile de radio Kiss FM, Magic FM si Rock FM.

Prezentul Act adițional la Regulament s-a redactat si emis in data de 11.05.2020, urmând a se aplica începând cu data de 12.05.2020.

 

Organizator

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L